strify's pov:

Ik schrik wakker van een nachtmerrie, over die vreselijke horrorfilm die we gekeken hebben. Ik lig in Romeo's armen, en voel me weer helemaal veilig. Bij Romeo overkomt me niks.
'Romeo...' fluister ik.
Geen antwoord.
Ik glimlach. Romeo is écht schattig als hij slaapt.
De klok geeft 'half 7' aan. Aangezien ik toch niet meer zou kunnen inslapen, blijf ik dicht tegen Romeo aanliggen met mijn ogen open.
Onder de gordijnen komt al een beetje licht, dus Yu zal straks wel wakker worden. Voorzichtig maak ik me los uit Romeo's armen, en ik sluip naar de keuken. Ik ga even met water over mijn gezicht en pak een Red Bull.
Grijnzend loop ik terug. Vanuit de kamer daarnaast, de slaapkamer, hoor ik Shin en Yu fluisteren.
Ik maak de deur open en glimlach. 'Goeiemorgen,' fluister ik, heel zacht, aangezien Romeo en Kiro nog liggen te slapen.
'Goeiemorgen!' zeggen Yu en Shin tegelijk.
Yu staat op. 'Zullen we even naar buiten gaan? Op het balkon ofzo?' fluistert hij, 'Wacht, ik kleed me even aan.'
Hij heeft altijd wel zo'n plotselinge ideeën, daarom vind ik hem ook zo geweldig.
Shin is inmiddels weer in slaap gevallen, en als Yu even later uit de badkamer komt, lopen we naar het balkon. Het schemert, en er lopen twee mensen over straat: een stelletje met een hond. Ik denk aan Romeo, en sta op.
'Ik ga even bij Romeo kijken,' zeg ik zacht.
Yu grijnst. 'Okay, ik zie je zo wel weer dan.'
Als ik in de woonkamer aangekomen ben, tref ik een wakkere Romeo aan.
'Strify!' zegt hij opgewekt, 'Lekker geslapen?'
Ik knik en ga aan zijn voeten zitten. 'Jij?'
'Ik heb zeker goed geslapen!' zegt Romeo met een glimlachje.
Ik kijk hem aan en weet even niet wat ik moet zeggen. Hij is zo mooiii.
'Nou, ik ga weer naar Yu. We zitten op het balkon te kletsen.' Ik aarzel even. 'Kom je mee?' Ik strek mijn arm uit en gebaar dat hij mijn hand moet pakken.
Romeo krijgt een blosje op zijn wangen, als hij opstaat en mijn hand vastpakt.
Samen lopen we naar buiten...
(flower)

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen