9.1
Pov Amber.
Daar ging dus onze leuke middag die we samen hadden gepland hadden maar het was voor Ibrahim en we moesten weten wat er aan de hand was en dus had ik me snel omgekleed in een comfortabele jumpsuit en vertrok ik samen met Samir naar camp nou. "Weet je zeker dat je alles bij je hebt. Mobiel, tas,zonnebril?"Vroeg Samir voor de zekerheid terwijl ik met me zonnebril en me tas van de trap af kwam. " Jep, lets go!"zei ik en klom expres bij Samir op zijn rug en samen vertrokken we toch echt naar camp nou ook al baalde ik er van dat daardoor onze mooie dag voorbij ging, maar we konden niks anders aangezien we zo snel mogelijk moesten komen. "Hej je heb benen gekregen om te lopen hoor."Zei Samir lachend terwijl die me een kus gaf en ik toch maar besloot naast hem te lopen. "Ik zou hier best wel willen wonen hoor.'' Zei ik. Even zag ik dat Samir me een onbegrijpelijke blik gaf maar me aan de ene kant ook begreep."Ik weet het zo net nog niet hoor."Zei hij terwijl die stil bleef staan."We spreken de taal niet we hebben hier geen werk, we hebben niks hier."Zei hij. "Je weet dat we het hier eerder over hebben gehad en toen was je het met me eens."zei ik bot terwijl ik verder liep."Schatje begrijp me nou we hebben hier aan de ene kant niks." Zei hij,"Dus we hebben Samira en Ibrahim, ik wil hier blijven."Zei ik terwijl ik hem recht aankeek."We praten hier later over."zei hij terwijl we doorliepen. De hele weg bleef het stil. Aangekomen bij Camp Nou voelde het raar, we kregen dingen te horen die we waarschijnlijk niet wouden horen. Pep kwam naar ons toe lopen en zijn blik was vreselijk uit angst. "Fijn dat jullie gekomen zijn, we hebben slecht nieuws te horen gekregen, Ibrahim kan opgepakt worden voor een relatie met een minderjarige" Zei Pep. "En wat kunnen wij hier aan doen." vroeg Samir. "Je moet Ibrahim waarschuwen." Zei Pep. En zo gezegd zo gedaan, we vertrokken per direct naar Nederland om Ibrahim te waarschuwen.
Reageer (3)
Oooooh. Ik had iets ernstigers verwacht.
1 decennium geleden't komt door haar moeder >,<
Oei..
1 decennium geledenOhooohhhh.
1 decennium geleden