Foto bij Sixty-One

*Zoey Miller

Nadat we Harry weer hadden opgelapt en Amelia nog een paar vraagjes had gesteld, was het interview al voorbij. We besloten niet te lang backstage rond te hangen als we nog echt iets wilden doen. Wat doen? We waren een bende tieners die de laatste weken enkel in een nachtclub rond hadden gehangen waar het ongeveer even spannend was als een gemiddeld kerkhof.
We gingen uit, juist ja. Mijn plannen vanaf nu? Harry staalhard negeren, net zo lang tot hij op zijn knieën om vergiffenis kwam smeken en me vertelde dat Mell helemaal niets voor hem betekende. Had ik hoop dat iets dergelijks ging gebeuren? Nee.
Maar je kan het maar proberen, niet? Nadat ik Zayns naam had genoemd in het interview, weigerde Harry hardnekkig om me ook maar aan te kijken, laat staan met me te spreken. Maar dat maakte me niet echt iets uit, ik had op dit moment helemaal geen zin om met hem te praten. Persoonlijk wist ik trouwens niet echt waarom hij zo kinderachtig deed, hij had een andere naam genoemd, dus noemde ik ook een andere naam. Voor we een leuke club gingen zoeken dineerden we in een of ander restaurantje, waar we continu werden aangestaard door een menigte One Direction fans. Uiteindelijk kwamen een paar dappere fans om een handtekening en foto vragen. Het bleef niet onopgemerkt dat Harry en ik tegen elkaar zwegen in alle talen, Niall vroeg meerdere keren waarom en toen we niet antwoordden zei Louis: 'Misschien hebben ze een geheime relatie en hebben ze ruzie of ze het nu wel of niet aan Liam moeten zeggen, met gevaar voor Harry's leven.' Iedereen begon te lachen, inclusief Harry en ik. Bijna juist, Louis. Het was vrij eng eigenlijk, hoe hij het bijna helemaal juist had. Toen zelfs Ariana zich hardop afvroeg wat er tussen ons tweeën speelde, besloot ik snel iets te verzinnen.
'Ik heb hem een oude foto van me laten zien en hij noemde me dik, op die foto bedoel ik.' Kon ik nog een zwakkere smoes verzinnen? Waarschijnlijk wel, maar deze was toch behoorlijk flauw.
Zayn trok zijn wenkbrauwen op. 'Hebben jullie daarom ruzie? Wat flauw zeg.' Hij richtte zich tot mij. 'Dat was vroeger, je ziet er nu geweldig uit.' Ik voelde me geflatteerd en Zayn draaide zich om naar Harry. 'Ik dacht dat je als casanova van de groep wel begreep dat je meisjes nooit dik mag noemen? Dat is niet cool, daardoor ontwikkelen ze eet stoornissen en zo.' Harry knikte en wierp me onopvallend een dodelijke blik. Hij keek naar me, dat was al iets.

Wow! Lang geleden! Maar wederom heb ik een excuus: Mijn internet werkte een hele tijd niet. :( Maar hij doet het weer!

Reageer (3)

  • hartje1D

    super! snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Ik zou het maximum 2 dagen volhouden zonder internet! Al zou ik waarschijnlijk al wel last hebben van afkickverschijnselen.
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Picasso

    DUDE. Hoe kan je overleven zonder internet?! Ik houd het geen uur uit hoor, haha!
    Verderheid :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen