Foto bij Sixty

*Zoey Miller

Ondanks het feit dat ik uit teken van protest de hele tijd mijn best moest doen om geen oogcontact met Harry te maken, was het best leuk.
Amelia was niet slecht en stelde leuke vragen, het publiek hing aan haar lippen, en aan die van mij. Ik mocht haar nog steeds niet echt, maar ik moest toegeven dat ik wel onder de indruk was van de manier waarop ze je precies kon laten antwoorden op een vraag wat zij wou dat je antwoordde en zo moeiteloos een volgend onderwerp kon aansnijden'
'Hoe is het nu om met deze jongens in een huis te verblijven?' vroeg Amelia aan Ariana. Ariana lachte, alsof ze de gedachte grappig vond en antwoordde toen op de vraag. 'Het zijn beesten. Echt waar! Ik zat overlaatst de afwas te doen, het was mijn beurt, toen ik plotseling in het vuile water, tussen de borden met vieze etensresten en klodders saus erop, een onderbroek van Louis vond!' Het publiek begon luid te lachen en ik ook toen ik eraan terugdacht. Ariana had het hele huis bij elkaar gegild en had Louis als een soort straf verplicht om de afwas te doen. Volgens mij vond ze het zo erg nog niet, maar had ze gewoon een reden gevonden om haar werk op iemand anders af te schuiven. Maar toegegeven, het was hilarisch. Ik lachte verder en ving af en toe een blik van Harry op. Niet terugkijken, hield ik mezelf voor. Ik wou het laten lijken alsof het me koud liet dat hij zijn liefde aan Mell had betuigd, dat het allemaal niets kon schelen en dat het helemaal geen effect had op mijn humeur. Amelia liet het publiek uitlachen, luisterde naar nog een paar verhalen van Ariana en ging toen verder.
'Wie is jullie favoriet van de band?' vroeg ze kort. 'Liam' antwoordden ik en Ariana tegelijkertijd, met een glimlach. 'Natuurlijk, hij is ons neefje.'
'Ja, maar als jullie met iemand van de band mochten daten, wie was dat dan?' Harry, natuurlijk. Maar dat ging ik nu niet zeggen. Dan zou hij weten dat ik hoe dan ook om hem gaf, zelfs na daarnet.
'Niall.' zei Ariana na lang aarzelen. 'Maar ik vind jullie ook geweldig hoor.' verontschuldigde ze zich meteen bij Zayn, Harry en Louis.
Ze leken het echter niet verschrikkelijk te vinden, maar juist amusant.
Niall knipoogde speels naar Ariana en wierp haar een luchtkus toe, waardoor een paar mensen in het publiek onnozel begon te giechelen.
Zelfs Liam leek het helemaal niet erg te vinden. 'En jij, Zoey?'
'Zayn.' antwoordde ik zonder aarzelen. Harry, die net een slok van zijn glas water nam, leek zich te verslikken en begon luid te proesten, waardoor Louis bezorgd op zijn rug begon te kloppen.
Schaak.

Reageer (10)

  • Tomlinsbear

    HAHAHAHA LEKKER VOOR JE STYLES

    7 jaar geleden
  • Fermosa

    Ik heb je verhaal gelezen vind hem super leuk vooral dit hoofdstuk ik mag lezen in de klas en ik moest lachen iedereen kijkt me zo raar aan .

    1 decennium geleden
  • blauwmonster

    Mat (Schaakmat)

    1 decennium geleden
  • harrystylesO

    I luuuuve it soo much! En een kudo van mij baby! Xx Emma

    1 decennium geleden
  • xRomeeH

    Zo goed! Zo goed! Zo goed! Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen