Ik ga op kamp dus een week geen hoofdstukjes sorry :$

Ik stap op mijn fiets en ga fietsen, ik wil wel van hem weten waarom hij dit heeft gedaan. Gelukkig weet ik waar hij woont.

Ik druk op de bel en Mark doet zelf open.
'Hee' zegt hij terwijl hij me mee naar binnen neemt.
Hij loopt naar de kamer, we gaan toch niet midden in de kamer praten? Maar nee, hij pakt alleen een pak ice-tea uit de koelkast en loopt voor me uit naar boven
Hij heeft een grijs-witte kamer, met een groot raam aan een zijde.
Hij gaat op zijn bed zitten en gebaart naar me om naast hem te komen zitten, maar ik ga al op een stoel naast zijn bureau zitten.
'Vertel' zeg ik, ik ben wel benieuwd wat hij me te zeggen heeft...
'Nou, ik ben niet 100% verliefd op haar' zegt hij.
'Waarom heb je dan met haar? Waarom zoende je dan met haar?' zeg ik, allemaal vragen tollen door mijn hoofd. En ik ben bereid alles te doen om die antwoorden uit het te krijgen.
'Ik wist het niet zeker, ik voelde een beetje voor haar. Maar na de zoen wist ik het zeker, ik ben niet helemaal verliefd op haar. Ik zou ooit haar dit moeten zeggen en haar hart breken, liever dat ik dat meteen doe dan dat ik haar wekenlang voor de gek hou.' zegt hij.
Woow, ik wist niet dat Mark zo was. Hij deed het voor haar eigen bestwil. Hij bedroog haar tenminste niet! Maar het was alsnog zielig voor Lotte!

We praatten nog wat en uiteindelijk kon ik me eroverheen zetten en naast hem gaan zitten, van het gesprek over Lotte en hij belandden we bij wat we leuk vonden en onze hobby's. Hij was eigenlijk best aardig, en we hadden veel gemeen!

Reageer (2)

  • Crazy1DLove

    Jaa...
    Straks?

    xxx

    1 decennium geleden
  • HNLLZ1D

    Komt er nog een nieuw hoofdstuk?
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen