Foto bij Proloog

Hallo allemaal,

Het spijt me wat er gebeurd is. Het was niet de bedoeling en ik weet dat ik sommige mensen gekwetst heb. Ik wil graag zeggen dat het niet meer zal gebeuren, maar ik weet niet of ik dat ook kan waarmaken. Ik ga mezelf namelijk niet veranderen omdat anderen zich daar prettiger bij voelen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb dat namelijk echt geprobeerd, maar ik geloof dat we allemaal gemerkt hebben waar dat toe leidde, en ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat het niet echt een verbetering was.
      Ik schrijf deze brief niet om om vergeving te vragen, ik wil gewoon mijn excuses aanbieden en ik hoop dat dat genoeg is om jullie gewoon weer je leven te laten leven, zonder mij. Ja, dat lees je goed: ik zal niet meer terugkeren op school als deze schorsing is afgelopen. Zoals sommigen misschien al weten, hebben mijn ouders de afgelopen tijd de opties bekeken en besloten dat het voor mij het beste is om naar een kostschool te gaan. Niet omdat ik onhandelbaar ben of omdat ik absurd slechte cijfers haal, maar omdat ze hopen dat ik volwassener en gedisciplineerder terugkom.
      Op de een of andere manier ben ik die school binnengekomen en kan ik er per direct terecht, dus mijn vliegtuig vertrekt overmorgen. Ik wens jullie veel plezier met de rest van jullie schoolcarrière en ik hoop dat alles weer wordt zoals het was, alsof ik nooit bestaan heb. Het was niet de bedoeling alles zo door de war te schoppen en achteraf bleek wat ik in gedachten had helemaal niet zo goed te zijn.

Vriendelijke groeten en heel veel succes in het leven toegewens
t,
Pip

Reageer (1)

  • Stage

    Ik had een abo maar ik heb er zoveel dat ik dit verhaal nu pas kan lezen, maar ik ga het wel nu lezen! (H) it, tot nu toe dan ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen