Foto bij 095 Charlie McFly

Voorlopig heb ik nog wat vooruit geschreven, dus stukjes van Bayly komen nog niet. Maar geloof me, ze is echt geniaal! Dus als er eenmaal stukjes van haar komen, gaan jullie heeeeeeeeeeeel blij met haar zijn. Ik ben het in ieder geval wel :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Romyy43

    Goed geschreven <3

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    ik ben ook blij dat er een vervolg komt. anders zou ik heel sad zijn:( (ik zou er uiteindelijk wel overheen komen, maar ik hou van dit verhaal(H)(dat is nameijk te zien aan het hartje:D (ok, vaaaaaaaaaag!!))) en ik hou van vervolgen(heel raar, maar als het een vervolg is is het niet zo ingewikkeld met nieuwe namen van mensen en andere karaktereigenschappen enz.(dat kan namelijk best verwarrend zijn(heb een keer een heel groot deel van een verhaal niet gesnapt omdat ik in de war was met een ander verhaalxD(dat faalt dus egt enormxD(denk ik:) )))))

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Echt super duper mega geweldig amazayn goed geschreven (H)
    sneel weer veeerdeeeeeeeer (H)

    1 decennium geleden
  • Involved

    Ik ben echt dolblij dat er een vervolg komt :) ik ben er nog lang niet klaar voor om afscheid te nemen van deze story!
    Snel weer veder!
    Xx<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen