Foto bij 38

Jeetje ik ben echt slecht dat ik zolang niet geschreven heb. (0.0)

Rachel pov.

Verveeld wacht ik en staar voor me uit, als een arm me meetrekt om een hoekje waar niemand ons kan zien merk ik dat Malfidus het is. We grijnzen tegelijk en hij drukt een kus op me mond. 'Is er iets?' vraagt hij alsof het doodnormaal is dat we in een hoekje staan. Ik grijns 'Ik heb je gemist', er verschijnt ook een grijns op zijn gezicht. 'Ik weet een plekje' zegt hij zwoel, ik knik en we lopen stiekem naar de kamer van hoge nood.

Tom pov.

Kreunend lopen we naar buiten als we klaar zijn. 'Mijn handen!' zeurt Gustav. 'Nevernooid dat ik weer iets flik bij Anderling' stemt Bill mee in. Met een plof land ik in een zetel als we in de leerlingenkamer zijn, mijn ogen observeren de kamer en zie dat Rachel er niet is. Ik sta op en loop naar Harry die samen met Ron toverschaak aan het doen is. 'Harry, zou ik misschien jou onzichtbaarheidsmantel mogen lenen?' hij kijkt bedenkelijk maar knikt dan. 'Zolang hij maar heel terug komt' ik knik vrolijk en ren naar de slaapkamer, pak de mantel en loop door de schilderij heen uit de leerlingenkamer. Gauw gooi ik de mantel over me heen en loop de weg naar buiten die gelukkig zonder problemen verloopt. Als ik bij het zwarte meer aan kom gooi ik de mantel van me af en plof in het zand, langzaam sluit ik me ogen en geniet van de rust. 'Wat doe jij hier?' Ik herkende deze spottende stem uit 1000e, June. Rustig ga ik overeind zitten en kijk haar aan 'Dat kan ik toch ook aan jou vragen?'. Ze grinnikt 'Dat bedoel ik niet, wat ik bedoel is waarom ben je niet bij Rachel' het woord Rachel spuugt ze bijna uit. Nu is het mijn tijd om te lachen. 'Eerlijk? Ik zou het niet weten', waarom zou het haar eigenlijk intresseren? 'Ik zou haar maar in de gaten houden Tom.' zegt ze rustig op een toon dat ik nooit bij haar hoor. 'En dat zeg jij?' lach ik. Haar lach klinkt als een belletje in me oren. 'Ik weet het, maar vergeet niet dat ik dit heb gezegt' knippoogt ze en loopt weg richting het kasteel. Ik zucht, nog zo'n anti-Rachel type.

Reageer (2)

  • Amzilla

    Owwww jij bent sleeeeeeeeecht! oeeeh (N) als zo lang niet geschreven!! foeifoei hoor xP

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen