Foto bij Ch.23 - Thinking about you

(pov Maria)
Die avond bracht ik Allyson naar bed. Ik kleedde haar aan en gaf haar haar flesje. De deurbel ging en ik hoor Mike erheen lopen ''de pizza is er!''riep hij naar boven. ''Ik kom zo!''riep ik terug en keek naar Allyson en glimlach ''ga jij zo lekker slapen?''. Ze keek me aan en had haar flesje leeg. Ik liet haar boeren en wiegde haar heen en weer. Zachtjes neurie ik een slaapliedje tot ze in slaap is gevallen. Voorzichtig leg ik haar in haar wiegje en liep naar de badkamer. Snel fixte ik m'n haar en liep naar beneden. ''goed, die slaapt''glimlach ik. Hij klopt naast zich ''kom, anders word deze heerlijke pizza koud''. Ik glimlach en ga naast hem zitten ''hij ruikt heerlijk''.Mike grijnst ''inderdaad''. Ik grinnik en schuif wat naar hem op en pak een pizzapunt. ''komt er nog wat op tv?''vroeg ik met een volle mond. ''Ja volgens mij kwam ''No Strings Attached'' op tv''. Ik knik ''prima''. Ik pak de afstandsbediening en zette hem op de goede zender. ''hier''. Hij bracht een pizzapunt naar m'n mond. Lachend nam ik een hap. Hij grijnst en at ook van de punt. De film begon en ik ging tegen Mike aanzitten. Hij drukte de pizzapunt weer in m'n mond. Lachend duw ik zijn hand weg ''ik hoef niet meer''. ''Ik ga niet alleen eten hoor''zei hij met een pruillipje. Ik keek m aan ''ok ok, een hapje''. Hij grijnst en stopte het in m'n mond. Ik at m op ''prima, ik zit vol''. Hij knikt ''ik ook''. Ik stond op en pak de doos van tafel en liep naar de prullenbak en dumpte hem daarin. Ik nam weer plaats naast hem en leg m'n hoofd tegen z'n schouder terwijl we film keken. Zachtjes streek hij met z'n vingers door m'n haar. Genietend sloot ik m'n ogen. Voor het eerst in tijden ben ik weer in aanraking met een jongen. Hij keek me aan en blozend keek ik weg. Hij legde z'n hand tegen m'n wang en keerde het zijn kant op. Ik keek hem aan. Langzaam kwam hij dichter bij. M'n hart begon sneller te slaan. Zachtjes druk ik een kus op z'n lippen. Hij sloeg z'n armen om m'n middel.

(Pov Joe)
Ik tikte met m'n vinger tegen m'n glas. Wat zou Maria doen?. Ik keek naar m'n telefoon en twijfelde of ik haar moest bellen. Zou Mike nou bij haar zijn? Een zucht verlaat m'n lippen. M'n telefoon ging af en snel nam ik op ''met Joe''. ''hey schat''. ''oh, hey wat is er?''. ''ik miste je, kan ik morgen bij je komen?''. ''tuurlijk, hoelaat wil je komen?''. ''rond de middag?''. ''is goed schat''. ''I miss you!''. Ik glimlach ''I miss you too hun''glimlach ik. Sarah begon te giechelen. Ik glimlach en begon te zappen. ''nou ik moet hangen''. ''okay bye''. Ik hing op en gooi m'n telefoon terug op tafel en ging onderuitgezakt op de bank hangen. Ik keek op de klok en zag dat het al half 11 was. In m'n gedachten bleef het rondspoken. Mike zou toch niet echt op haar verliefd zijn? Hij deed het toch alleen om mij in te laten zien dat ik Maria leuk vindt? Wat nou als hij haar wel leuk vindt? Dan ben ik haar voor altijd kwijt. Ik keek naar Winston en zucht ''wat moet ik nou jongen?''. Hij keek me met een schuine kop aan. Ik aai over z'n kop heen. ''ik kan haar niet de waarheid vertellen, wat nou als ze mij niet terug wil? Dan ben ik Sarah kwijt plus Maria wil me niet''. Hij bleef me met grote ogen aankijken. Ik glimlach ''je kan goed luisteren''. Hij rekte zich uit en liet zich van de bank afglijden en liep weg. Ik grinnik ''of niet''. Ik zucht en ga op de bank liggen en staar naar het plafond. Zachtjes tik ik met m'n vingers op m'n achterhoofd.

Ik zag er een nieuwe abo bij staan :) Welkom!

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen