#Gebeurtenis -die vaak gebeurt-
altijd praten evren en ik door elkaar totdat evren schreeuwt ; "diede stop met praten! Aaarwg" =))

Harry Edward Styles

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • smileforyou

    ga je nog verder met dit verhaal? Xxx

    1 decennium geleden
  • Stacee

    I hate Tuck!
    snel verder

    1 decennium geleden
  • TurnToYou

    ik haat tuck:(
    arme harry:'(
    ik wil m een knuffel geevn(H)
    snell verderr<333

    1 decennium geleden
  • MevrStyles

    Ik kan tuck niet af.
    Al heel lang niet hoor.
    Hij doet me aan iemand denken, alleen weet ik niet aan wie..
    Oeh, weird..
    Waarom is hun vorige manager eigenlijk vervangen door tuck?
    Hij was veel beter als manager en hij is tenminste vriendelijk voor de jongens, en ik weet zeker dat hij het zou begrijpen als harry helemaal gek werd van ongerustheid omdat hij reece wilt zien enzo, en dan platgespoten wordt.
    De vorige manager zou dat begrijpen, en tuck?
    Tuck zit harry wat te verplichten dat hij haar nooit meer mag zien !
    Sorry, maar ik vind het erg. Echt heel erg.
    Ik zal een petitie houden om de vorige manager terug te laten komen, en om tuck te laten ontslaan.
    Ik heb zo een vaag voorgevoel dat tuck iets van plan is. Iets heel gemeens. En iets slechts. En het is niet goed voor de jongens.
    OUHNEE ; IK ZIT HIER TE FLIPPEN VAN ONGERUSTHEID EN KWAADHEID EN BOOSHEID EN IKHAATTUCK-HEID !

    1 decennium geleden
  • Tinaaax257

    omg so sad, Tuck, asshole!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen