Je heet gewoon zoals je heet xD
En je komt net van het th-concert af..

Eindelijk is het moment daar, Je hebt de kans om je brief aan bill te geven!
Nog net voor hij in de tourbus stapt, pakt hij het aan.
Met een Big Smile op je gezicht, kijk je hoe de tourbus met de boys En je brief langzaam aanrijd.
Je blijft staan kijken tot het laatste stukje uit beeld is.
Met een goed gevoel ga je naar het station.
Je hebt je mp3 open wacht tot je trein komt.
met de heerlijke stem van bill in je oor, doezel je een beetje weg. (in de trein)
Je wordt net op tijd wakker als de trein stopt.
Je stapt gauw uit en wacht op de bus.
Ondertussen krijg je een sms van je bf.
Hij vraagt hoe het was en of het is gelukt?
je ziet je bus komen en stapt in, je loopt door naar achteren en gaat bij het raam zitten.
je smst terug: Ja, het was echt super, en toen bill mijn brief pakte was helemaal het helemaal top! XX.. je klikt op verzenden
en klapt je telefoon dicht.
Je hangt een beetje onderuit gezakt en kijkt uit het raam. opnieuw krijg je een sms binnen.
o dat is echt geweldig!! ik ben echt blij voor je.ik hoor het morgen wel op msn, ik ga nu slapen, ben erg moe.XX. Je stuurt een weltruste terug, en stopt je telefoon in je broekzak weg.
Tegen de nacht ben je dan eindelijk thuis.
Voordat je naar boven gaat duik je nog even de koelkast in, om wat ice-tea te pakken. je smeert een broodje en pakt een bakje pudding.
Daarna ga je naar je zimmer.
Je doet je pyjama aan, pakt je laptop op je schoot en start hem op. Ondertussen eet je je broodje langzaam op.
Zoals altijd kijk je op tom's blog, nog geen nieuw bericht, je pakt je fototoestel en zet de foto's op je laptop en begint aan je pudding.
Als alles ge-upload is, bekijk je de foto's nog eens rustig door.
Best goed gelukt, denk je bij jezelf. Je zet de mooiste als achtergrond en zet je laptop weer uit.
Je drinkt snel je ice-tea op en doet het licht uit.
Je kan niet slapen want denkt de hele tijd hoe bill zal reageren als hij je brief leest.
Na een half uur val je dan uiteindelijk in slaap...

Reageer (3)

  • SHADOWx

    oehh lijkt me spannend ;'D

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    niCee ^^

    snel verderr(A)
    xxx <333
    (flower)

    1 decennium geleden
  • Vanamo

    oh hij is leuk ga maar verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen