Niet heel erg spectaculair.
Het spijt me, jullie verdienen meer, maar mijn laptop kan ieder moment uitvallen.
Snel afgeraffeld verhaaltje dus ;)

Wanneer de kus ophoudt kijk ik een beetje beschaamd om me heen.
Tom bijt op zijn lip, Dave kijkt woedend en Jasy steekt haar duim naar me op.
Zoveel verschillende reacties, maar ik heb het gevoel dat hun reactie er niet toe doet.
Mijn ogen dwalen naar mijn familie.
Edward kijkt met ingehouden woede naar Jake, Bella glimlacht naar me, net als Alice.
Ik krijg een knipoog van Jasper en een bulderend gelach kondigt aan wat Emmett ervan vindt. Rose trekt haar neus op, maar lijkt er verder geen problemen mee te hebben.
Deze reacties zijn belangrijker, maar doen er voor mij toch nog niet écht toe.
Dan kijk ik in het lachende gezicht van Jake, en ik voel een blos omhoog kruipen.
Waarom moeten half-vampieren wél kunnen blozen?
Jake's zwarte ogen lachen warm naar me, en mijn blos wordt nog dieper.
Hij omhelst me even stevig, en kijkt dan naar zijn motor.
'Zin om iets te gaan doen, Nessie?' vraagt hij met een big smile.
Ik knik, maar gebaar dan naar mij woeden kijkende vader.
'Ehh, misschien is het beter als ik toestemming vraag,'Ik hou mijn hoofd schuin en knijp mijn ogen een beetje dicht.
Jake lacht, maar zegt verder niets.
Mijn best doen om niet te huppelen, snel ik me naar mijn familie.
'Edw-' Dan besef ik dat ik me beter tot mijn moeder kan richten en verplaats mijn blik naar haar met een klein lachje.
'Bells, vind je het oké als ik met Jake meega?'
Ik kijk haar smekend aan en ze zucht.
'Ga maar,' gebaart ze en glimlacht naar me.
Met een grijns van oor tot oor ren ik naar Jacob.
Ik spring achterop zijn motor, zwaai naar mijn familie en de vrienden die ik al heb gemaakt en scheur samen met Jake weg.
Het voelt heerlijk, die wind door mijn haren.
Ik sla mijn handen om Jake's middel en druk mijn hoofd tegen hem aan.
Ik hou van hem, Ik hou van hem, Ik hou van hem! Dít is wat ik wil dreunt het door mijn hoofd.
Ik maak me nog even zorgen of mijn vader het kan horen.
Die zorgen verdwijnen als we de grens over zijn.
De grens die het gebied van de weerwolfen aan geeft.
Jacob stopt, en stapt van zijn motor af. Hij helpt mij ervan af en ik leun tegen de motor aan.
Met verbazing kijk ik om me heen.
'Sam's roedel vind het dus goed dat je hier weer komt?' vraag ik met verbazing.
Jacob schudt zijn hoofd. 'Helemaal niet. Dit is nu het terretorium van mijn pack,' hij zucht en gaat dan verder.
'Nadat Quiel en Embry zich bij mijn roedel aansloten, kwamen er steeds meer.
Jared, Paul, Collin en alle andere. Het maakte ze ook niks meer uit dat ze hun imprint 'objecten' achter lieten.
Ik kon het nauwelijks geloven en Sam ook niet.
Daarom zag hij af van dit land, en reist nu in zijn eentje. Alleen.
Mijn oorspronkelijke plan.'
Jacob klinkt een beetje verbitterd.
Ik kijk verbaasd naar hem. 'Sinds wanneer koester jij zo'n verbitternis tegenover Sam?'
Jacob kijkt grimmig. 'Sam heeft... bepaalde fouten gemaakt.
Laat ik het zo zeggen, mensen en wolven hebben er allebei een hekel aan als hun vrije wil wordt afgenomen.'
'Maar hoe konden ze dan naar jou toe, als Sam hun vrije wil in zijn macht had?'
'Omdat je je kan verzetten tegen de Alpha. Het is moeilijk, maar met heel veel wilskracht lukt het. Heel veel wilskracht. En toen ze zich verzetten, betekende dat blijkbaar dat ze niet meer tot Sam's roedel behoorden.'
'En jij hebt daar geen probleem mee omdat...?'
'Omdat iedereen zijn vrije wil behoort te hebben. En blijkbaar zijn wij er min of meer tot voorbestemd om niet alleen te mogen leven.'
Jake glimlacht een beetje.
Ik sla mijn armen om zijn middel, en Jacob streelt mijn haar.
'Het heeft met mijn terugkeer te maken he?' vraag ik zacht.
Jacob maakt een instemmend geluidje.
'Sam kon het niet allemaal verkroppen. Hou er over op, Nessie.' Hij bedoelt het streng, maar zijn stem klinkt niet onvriendelijk.
'En mijn vader? Waarom kijkt hij nu zo kwaad naar je?'
Jake zucht en laat me los. Hij neemt me bij mijn schouders en kijkt me recht aan.
'Hou er over op, kleine meid' Hij grijnst en kust me kort.
Een gevoel van verukking gaat door me heen, en ik voel rillingen.
Ik kijk hem lachend aan.
'Heeft zo'n kus op jou hetzelfde effect als op mij?'
Jake kijkt me grijnzend aan.
'Misschien.. Ik ben gewoon een hele goede kusser.' Hij poked me plagend in mijn buik, en ik giechel.
'Ha! Tuurlijk Jake,' Ik grijns en ga op mijn tenen staan om hem nog eens te kussen

Reageer (3)

  • DarkMoon

    mooi stukje:D

    1 decennium geleden
  • KyIsNaked

    Jake ís ook een goeie kusser ^^

    1 decennium geleden
  • LouisWTXx

    Haha echt geweldig^^
    Ik hou van Jake en Nessie<33
    Snel verder hoor je schrijft echt goed!!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen