006 - Beverly Sara Owens
De bel ging en ik liep zo snel mogelijk het lokaal uit. We hadden nu vier lesuren achter elkaar les en ik moest nog naar mijn kluisje. Yasmin en Kristel volgden me op de voet. Eenmaal bij mijn kluisje aangekomen pakte ik alle boeken die ik nodig had. Dat waren er niet normaal veel. Zo meteen hadden we Talenblok. Dat betekent: Frans, Engels, Nederlands en Duits in één les. Ik probeerde alle boeken in mijn tas te proppen, wat faalde.
"Fuck it!" gromde ik geïrriteerd. Met een zucht pakte ik mijn Engels boek op en hees mijn tas over mijn schouder.
"Are you seriously gonna carry those books?"
"Yes, they don't fit in my bag." zei ik zuchtend. Yasmin haalde haar schouders op en we liepen de trap op. Ook dat nog. Met zoveel boeken naar de derde verdieping. Toen ik op de tweede verdieping liep, botste iemand tegen hard me aan. Ik viel op de grond en liet mijn boeken vallen.
"Hey! Watch your step!" riep ik boos. Ik keek op en verdronk bijna in twee perfecte bruine ogen.
"Sorry." Mompelde Zayn. Hij stond op en wilde mij overeind helpen, maar Yasmin had me al aan mijn arm overeind getrokken.
"One time can be an accident, but two times in a day?" snauwde ze naar Zayn.
Zayn kleurde lichtjes rood en wilde mijn boeken oprapen.
"She can get her books by herself." Snauwde Kristel bitchy. Ze duwde Zayn hard tegen de kluisjes aan en raapte mijn boeken op, die Zayn weer had laten vallen. Yasmin trok me mee de trap op en duwde me, in het klaslokaal, op een stoel achter in de klas.
"I told you, don't talk to losers!" riep ze net iets te hard tegen me. De leraar keek ons verbaasd, en daarna boos aan.
"Yasmin, sit down please. The lesson started already."
De rest van de les kon ik mijn gedachtes er niet bij houden. Ik dacht aan Zayn. Volgens mij was hij best hard tegen de kluisjes aangekomen. Waarom moest uitgerekend míj nou zoiets overkomen?
Reageer (1)
Abbo + Kudo erbij
1 decennium geledenSuper duper mega geweldig AMAZAYN geschreven
super duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal