Mijn Vivian-droom...
Ik viel in slaap en ik begon te dromen:
Ik zat in de klas. Iedereen was een beetje met elkaar aan het praten. Ik ook natuurlijk. Ik liep naar mijn vriendin toe die aan de andere kant van het lokaal zit. Vivian stond bij de tafels ervoor, bij een meisje uit de klas. Ik loop richting mijn vriendin en sta gewoon omdat het niet anders kan naast Vivian. Ze kijkt me arrogant aan en doet iets met haar ogen. Ja hoe moet ik dat uitleggen: Ze trok haar hoofd een beetje naar achteren en keek naar beneden en dan meteen weer naar mij, ik hoop dat jullie het zo een beetje snappen anders ff een reactie. Nouja, heel arrogant dus. Ik draai me naar haar toe en vraag of er iets mis is met haar ogen. Ze kijkt me weer arrogant aan, maar dan nu zonder dat met dat ogen gedoetje. Ze kijkt me recht aan en zegt fel: "Nee hoor maar met jou wel." Ik met een spottend lachje terug: "Oh vertel me dan maar wat." Zij weer: "Nou waar moet ik beginnen... Euhm..." Ze wilde net wat zeggen toen ik haar gemeen onderbrak: "Ik zie het al je weet niks, zal ik dan maar met jou beginnen misschien brengt het je op ideeën. Je bent een ginger, je bent dik, je bent super lelijk, mega arrogant, je denkt dat je beter bent in tekenen dan ik en dat ben je niet, je kunt niet zingen ook al denk je dat je dat wel kunt, je hebt een vreselijke kledingsmaak, je kunt niet op hakken lopen, je hebt een véél te diep uitgesneden hempje aan dar ook nog eens dient als bh tenminste dat denk je, je hebt hangtieten, je kunt je tepels door dat mismaakte hempje dat volgens jou ook als bh dient zien, je kunt niet paardrijden ookal denk je dat je er heel goed in bent, je engels is zo bekakt dat ik er van ga kotsen om maar niet te zwijgen over je frans en duits, en als laatste die nepkrullen van je zijn al een half jaar uitgezakt en lelijk dus je kunt je haar nu wel weer borstelen hoor!" Ze keek me aan. De hele klas was al om oms heen gaan staan, zelfs de lerares deed er niets aan. Toen begon het pas echt. Ze kreeg tranen in haar ogen want ze was in het openbaar vernederd en dat schaadt haar HUGE echo. Ze begon me uit te schelden. Gewoon het gebruikelijke, kut, tiefes, trut, bitch enz. Ze sloeg me en uit reflex sloeg ik zo hard terug dat haar neus bloedde. Nog steeds zeiden de rest van de leerlingen en de lerares niets. Ze kreeg een heel kwade blik in haar ogen. Ze pakte een pluk haar en trok er heel hard aan. Ik deed hetzelfde. Met mijn andere hand greep ik haar arm. Ik kneep er heel hard in maar ze liet mijn haar niet los. Ik gaf haar een schop en op dat moment vielen we op de grond. Ik begon haar te krabben en te bijten. Zij deed ook een poging tot vechten maar het leek helemaal nergens naar. Ik gaf haar een beuk met mijn vuist in haar rechterborst en ik had gewonnen. Ze huilde en zat onder het bloed. Er zaten overal krassen en tand afdrukken. Er lagen blonde en gingerplukken overal maar ik had niet veel pijn. Zij daar in tegen wel. Ze lag op de gron en ik was al weer opgestaan. Ze deed nog een poging om me te trappen maar ze miste en ik gaf haar omdat ze het nog probeerde een trap tegen haar arm. Dat was niet heel handig denk ik want die was toen gebroken. De 'omstanders' om ze zo maar te noemen deden helemaal niets. Dat is nou zo leuk aan een droom, wat je ook doet je kunt zelf bepalen wat er gebeurt, nou ja ongeveer dan. Ik liep weg met mijn vriendin omdat de bel was gegaan en toen werd ik wakker.
Alles wat ik hier heb gezegd wil ik alleen tegen haar zeggen, ik heb niets tegen mensen met rood haar of mensen met een overdreven engels accent en alles wat ik gezegd heb. Echt waar! Ik vertel alleen mijn droom zoals hij gegaan is en dit zou ik in het echt NOOIT doen! Ik vind dat je mensen moet accepteren zoals ze zijn en dit is niet echt!
Reageer (4)
Haha nee gelukkig gebeurt dit niet echt neexD
1 decennium geledenWow wat een aparte droom !! Hopelijk gebeurt het niet in het echt ik geef een kudo(doeg)
1 decennium geledenOlololool, Annemiek, waar haal je die agressie vandaan? :'D
1 decennium geledenBtw: "je kunt niet op hakken lopen" Mwehe, gelukkig ben jij daar wel heel goed in! x'D
Ik meen wat ik in het laatste stukje heb gezet ik zou dit niet eens durven in het echt! Dit is(typing)
1 decennium geleden