Foto bij * Eighteenth *

Sorry dat ik een tijdje geen hoofdstukken meer geplaatst heb, WANT! mijn school is de STRAFSTE SCHOOL VAN LIMBURG! we hadden vandaag MNM op bezoek en we hebben ons van onze beste kant laten zien en laten we hopen dat gers pardoel 9 mei komt en dat onze school de strafste school van vlaanderen word, hihi! :D xxx

Wou het even kwijt :p

Rumoer ontspint zich uit de keuken. Ik open stilletjes mijn ogen en ik merk aan de dikke, hoge, Amerikaanse matras dat ik in een vreemd bed slaap. Waar ben ik en hoe ben ik hier terechtgekomen? Foto’s van Danielle en Liam staan op het nachtkasje. Nu dat ik weet waar in wiens bed ik de nacht heb doorgebracht, rek ik me eerst uit. Loungemuziek in de ochtend… zalig! Een knerpend geluid trekt mijn aandacht.

Wat is dit voor chemisier?

Ik volg elk kledingstuk op de voet en alles in mijn lichaam – zelfs mijn kleine teen – hoopt dat het niet lijkt waar het op schijnt. Mijn blouse, mijn rok… al mijn kleding met morele waarde liggen op de grond?! Heb ik dat gedaan? Nee toch! Shame on you, Eleanor! Ik mep mijn platte handpalm tegen mijn voorhoofd en plof op het comfortabel, luxe kussen neer.

Verduft en chaotisch probeer ik de persoon die in de keuken zit te woelen, te herkennen. God, schiet me nu neer. Dat meen je niet! Het bloed stijgt naar mijn hoofd en mijn wangen voelen zich aan als stomend water.

“ Goodmorning, sunshine! Here is your hot chocolate!” Mijn droge keel is dankbaar dat hij iets warms doorgestroomd krijg en ikzelf neem hem met een glimlach aan. Louis raakt van slag wanneer hij de troep op de grond ontdekt. “ I’m sorry I laid your clothes on the ground. I was not that tired as you were, but a bit lazy. I hope you’re not mad!” Hij schraapt vliegensvlug alle kleren bijeen en vouwt ze hysterisch op en zet ze op de tafel neer. Daarna wrijft hij onschuldig zijn armen.

Heeft hij mij de chemisier aangetrokken? Met andere woorden… hij heeft me omgekleed?!



|| 18 ||

Reageer (3)

  • BackToRed

    Limburg in België? Ik woon in Limburg Nederland :) WOOHOO GERSIE :p Gisteren was hij bij een programma en hij heeft een tweelingbroer, zijn moeder is jong overleden en zijn vader werkt(e) bij de Elfteling :p (Oke nu voel ik me een stalker) Maar in iedergeval: SUCCES met die wedstrijd :)
    Trouwens dit verhaal is gwn geweldig :)
    xxLucia

    1 decennium geleden
  • Involved

    Oke het kan aan mij liggen (waarschijnlijk wel omdat ik half Plat Zeeuws spreek) maar wat betekent strafste?
    Haha oke snel veder :)
    Xx<3

    1 decennium geleden
  • Souslecharme

    ik heb keelpijn van het schreeuwen, haha. vandaag was echt wel chic en volgens mij maken we echt een goede kans. love you xxxxxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen