Foto bij Ch.22 - A Park Date

(pov Maria)
De volgende dag werd ik al vroeg wakker. Ik checkte m'n telefoon en zag smsje van Mike. Ik klikte hem open en vluchtig las ik hm door. Ik glimlach en sms terug dat het goed was. Ik keek in het wiegje en zag dat Allyson nog sliep. Voorzichtig stond ik op en liep naar de kledingkast en trok een jurkje aan. Allyson werd wakker en begon te huilen. Ik liep naar dr toe en haalde haar uit haar wiegje ''goedemorgen''. Ze keek me aan en begon te lachen. Ik glimlach en pakte haar hempje en broekje en leg haar op de commode en trok haar pyama uit. ''heb je zin om met Mike een stukje te gaan wandelen door het park?''. Ik trok haar kleertjes aan en deed haar haartjes goed en liep naar beneden. ''onze laatste dag alleen thuis''. Ik maakte flesvoeding klaar en m'n eigen ontbijt. M'n telefoon ging weer af. Ik nam op ''Maria''. ''hey, met Joe''. ''euhm.. hey''. ''heb je zin om.. iets leuks te gaan doen?''. ''nou.. nee.. Mike wou al met mij en Allys naar het park''. Even bleef het stil aan de andere kant. ''ok.. prima, misschien een andere keer''. ''jah''. ''nou.. bye''. ''bye''. Ik hing op en gaf Allyson haar flesje. Daarna zette ik haar in de box en ging zelf ontbijten. De deurbel ging en ik deed open en Mike stond al voor de deur. ''jij bent er vroeg bij''. Hij grijnst ''lange rit''. Ik hield de deur voor m open en liet hem binnen. ''heb je al ontbeten?''. Hij knikt ''maar lief aangeboden, is Allyson al wakker?''. Ik knik en liep terug naar de keuken ''in de woonkamer, ga maar kijken''. Terwijl Mike naar Allyson liep at ik verder van m'n ontbijt. Ik hoorde voetstappen dichterbij komen en Mike kwam eraan met Allyson op z'n arm. ''dus we gaan zometeen lekker wandelen?''vroeg hij aan Allyson. Ik grijns ''voor wie kom je eigenlijk? Voor mij of voor Allyson''. Hij begon te lachen ''voor jullie beiden maar voor jou het meest''. Ik begon te blozen ''nou dat vat ik op als een compliment''.

(pov Mike)
Allyson, ik en Maria waren gekleed voor een middagje wandelen door het park. Ik hield de deur voor haar open en liepen naar buiten. ''was het nog gelukt gister?''. Ze knik en duwde Allyson voort. We liepen naar het parkje. Het was nog vroeg en het was nog rustig op een paar kinderen, paar blaffende honden en andere mensen na. ''wanneer komen je ouders weer thuis?''. ''morgenavond''. ''nou dan vinden ze het vast niet erg dat ik vanavond met je dvdtje wil kijken''grijns ik. Ze schud haar hoofd ''gezellig''. Ik knik ''dan bestel ik vanavond wel pizza''. Ze knikt en samen gingen we op een bankje zitten. Ze gaf Allyson haar knuffeltje en glimlacht. ''was het nog gelukt met Allyson en haar prikje?''. Ze grinnikt ''ja.. alleen ze begon te huilen, je moest Joe's gezicht zien''. Ik grinnik kort en keek haar aan ''vind je Joe nog leuk?''. Ze keek naar Allyson ''nee.. hij is gewoon een vriend, hij voelt zich zeer betrokken bij Allyson, omdat hij er was vanaf het begin''. Ik knik ''das wel aardig van hem..''. Ze knikt ''we hadden afgesproken vrienden te blijven, en dat we elkaar helpen wanneer we het nodig hebben''. Ik keek naar Allyson die in haar wiegje lag te slapen. Zachtjes wreef ik met m'n vinger over haar wangetje ''ze lijkt precies op jou''. Maria begon te blozen ''bedankt''.

Reageer (1)

  • JessyJonas

    Snel verder!!
    Love it!!<333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen