Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 76

reacties?

Een paar dagen later. Het was weer maandag. Dat betekende dat het weer school was. Met een zucht zette je jou wekker uit en deed je ogen weer dicht. Je dacht aan gisteren, Andrew was heel blij dat je naar de audities kon binnenkort en toen hebben jullie een beetje gek gedanst. Je draaide je om maar helaas naar de verkeerde kant waardoor je uit je bed viel. jij:au. Je stond recht en kleedde je snel aan, deed make-up op en liep toen naar beneden. Je pakte al je spullen en reed toen door naar school. Op school gaf Annelies je meteen een knuffel en niet veel later zag je Andrew al op je komen aflopen tot hij tegengehouden werd. Je keek kwaad naar Megan en zag toen dat Megan hem kuste, hij probeerde haar nog tegen te houden maar te laat. Opeens werd Andrew weggeduwd door Dave en kreeg een klop recht in zijn gezicht. Je keek ze kwaad aan en liep op ze af. jij: STOP! en je zag iedereen jou aankijken. jij: Dave, hoe durf je Andrew te slaan als je goed genoeg weet dat die bitch… en je wees Megan aan. jij: hem kuste! Dave keek opeens verbaast naar Megan. Dave: wat? Je stapte kwaad op Megan af en zag haar bang kijken. Je maakte van je rechterhand een vuist en sloeg haar toen recht op haar neus waar het bloed meteen uitliep. Je wou haar nog een klap verkopen maar Andrew hield je tegen. Je zag Megan jammeren op de grond en Dave roepen maar die keek haar alleen maar kwaad aan. Dave: hoe kon je! Daarna liep hij weg terwijl er een paar mensen hem achterna liepen. En toen hoorde je iemand jou naam roepen. Je liep op de leerkracht af en Andrew volgde je. leerkracht: alleen mevrouw Woods! Toch bleef Andrew bij je en de leerkracht zuchtte. leerkracht: directeur beiden!

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen