13. When 2 Stories Collide...
Heey Peeps, lees ze met dit nieuwe hoofdstukje
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Dat heb ik nou ook altijd, weinig reacties... Hmm, het is trouwens superleuk hoe je de relatie van Harry en James in dit verhaal verwerkt!
1 decennium geledenSnel snel verder!!!
1 decennium geledenmag ik eerlijk zijn:$
1 decennium geledenIk vind het jammer dat je ze samen voegt.. Oftewel dat je hier de andere story in laat lopen.
maar ondanks dat ben ik blij dat er weer een stukje is en dat het weer een geweldig hoofdstukje is:)
Ik lees hem dan wel veel te laat, maar ik had een vermoeiende week:P dus tja toen las ik m nu pas..
En je hebt reacties;) sorry dat ik dus niet op het vorige hoofdstukje reageerde, maar de reden weet je nu dus;)
en ik was van plan een super lange reactie te schrijven omdat ik vond dat je die wel verdiend had:P (en omdat ik geen zin heb om een brief te schrijven en mijn verslag over mijn stageweek, maar ook omdat je het verdient!) Maar ik heb niet echt meer inspiratie voor een heel lange reactie, gek he!!
En ze moeten wel weer gewoon gezellig doen:) (Liam en Cole:))
Grmpf mijn inspiratie voor een reactie is echt gewoon op... hmmm
nee ik weet echt niets meer.
O ja wel iets:)
SNEL VERDER:)
James! ^^,
1 decennium geledensnel verder
1 decennium geleden