Foto bij 021

Megan-Nicole Moore


We zitten op de bank als de bel gaat. Ik wacht tot er iemand op staat omdat ik zelf geen zin heb om op te staan. Uiteindelijk heeft niemand zin om op te staan en is de bel al een paar keer gegaan. 'Deur is open!' Gil ik en hoor even later de deur open gaan en legt Tamara haar benen op mijn schoot en Ellen de voor me op de grond zit met haar hoofd tegen mijn benen aan. 'Eindelijk ik dacht dat ik dood ging van de honger.' Zeurt Laurell en ze staat op. De deur van de woonkamer vliegt open en er lopen vijf luidruchtige jongens naar binnen. 'Konden jullie de deur niet even open doen?' Zegt Harry en ploft naast me neer op de bank. 'Nee daar zijn we te lui voor.' Zegt Ellen en draait zich om naar Harry en steekt haar hand uit. 'Ik ben Ellen.' Ze glimlacht en schudt Harry's hand waarna ze opstaat en zich aan de rest voor stelt. Laurell stelt zich ook voor en ik duw Tamara's benen van mijn schoot waarna ik op sta en naar de tafel loop en plaats neem. Louis neemt naast me plaats en ik glimlach naar hem. Als iedereen zit pak ik een muffin en mijn Java Chip. Ik pak ook een stukje Worteltaart en begin langzaam te eten terwijl ik luister naar alle gesprekken die aan de gang zijn. Louis stoot me aan en wijst naar Niall en Tamara die tegen over ons zitten. Ze zitten dicht bij elkaar en praten zachtjes met elkaar terwijl ze elkaar verlieft aan kijken. 'Ze passen echt bij elkaar.' Zegt Louis en ik knik instemmend. Ik begin een heel gesprek met Louis over van alles en nog wat. Als iedereen klaar is met eten sta ik op en ruim alle borden op terwijl Laurell en Ellen achter me aan lopen met de andere spullen. Ik open de vaatwasser en ruim alles in. Ellen en Laurell gaan op het kookeiland zitten en ik leun tegen het aanrecht tegen over ze en kijk hun aan. 'Oke meiden onder elkaar, jij en Louis zijn zo schattig samen!' Zegt Ellen en klapt zachtjes in haar handen. Laurell knikt instemmend en glimlacht breedt. 'Jullie zijn wel erg close met Liam en Harry.' Ze worden rood en kijken allebei een andere kant op. Ik lach en geef een duwtje tegen hun schouders. 'Ik heb jullie gemist.' Ik omhels ze en geef ze een zoen op hun wang. We horen geschreeuw uit de woonkamer en lopen er snel heen.

--
Reacties graag ;DD !

Reageer (1)

  • Jialler

    naww cuteee (:
    tja niall en tamara zijn gewoon voor elkaar bestemd.
    ghehehehehehe.
    snel verder babe.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen