Aflevering 2 opdracht 1
'Welkom kandidaten bij de volgende opdracht. Helaas moesten wij afscheid nemen van Erik hij is terug naar huis. De volgende opdracht gaat als volgt. We blijven dit keer niet in het Disneylandpark maar we richten op ons de hotels. Ik geef een aanwijzing over 1 van de 11 hotels die beschikbaar zijn. En daar rennen jullie dan heen, de eerste persoon die daar aankomt zie in aflevering 3. De overige 8 krijgen van de receptiemedewerkers een nieuwe aanwijzing over een andere hotel en daar gaat het precies hetzelfde. Totdat er 2 personen over zijn die moeten het tegen elkaar opnemen in de gevarenzone. Hier komt de eerste aanwijzing: In de winter ligt hier een ijsbaan. Pieter-Bas en Morten rende meteen weg de rest rende er maar achteraan. Ze gingen door het uitgaanscentrum Disney Village. Opeens besefte Nahini en Ardian waar het was en ze haalde iedereen. Ze waren er ook als eerste het was hotel New York. De overige 7 kregen van de receptionisten een aanwijzingen en daar stond een poster op van Paaseiland.
Dit is hotel New York.
Niemand had een idee waar het was.
Ze liepen maar naar het busstation.
Er kwamen allemaal bussen aan gereden iedereen stapte in een bus die aan de westkant stopte behalve: Marcello, Morten en Fleur. Die stapten ook in de oostkant in waar maar 1 bus stopte. Irena, Pieter-Bas,Louise en Sofia zaten verkeerd. Maar de rest zat goed. Marcello, Morten en Fleur reden langs de 4 aangesloten hotels. En voor 1 van die hotels stonden paasbeelden. Ze renden de bus uit en holden naar de receptie. Marcello en Morten waren als eerste en gingen dus ook door naar aflevering 3.
De rest kwam er ook aan en kreeg de nieuwe aanwijzing er stond:
Welkom in Mexico-City.
Het hotel waar ze waren het: Explores Hotel.
.
Ze stapten weer in de bus terug naar het busstation en moesten dus naar een andere bus.
Pieter-Bas rende snel een andere bus in die net wegreed. Fleur en Sofia stapten ook in een bus. Louise ging eerst kijken naar de bordjes terwijl Irena wegreed op weg naar het verkeerde hotel: Hotel Cheyenne.
Pieter-Bas was er snel en was bij het goede hotel. FLeur en Sofia waren bij een hotel aangekomen dat meer op een hotel uit Canada leek. Irena kwam aan bij hotel Cheyenne en dat was dus verkeerd, maar ze zag in de verte een andere hotel liggen dat je in 5 minuten kon lopen dus rende ze daarheen daar kwam ze Pieter-Bas tegen. Irena en Pieter-Bas waren door. Fleur,Sofia en Louise een van hun ging door en de andere 2 moeten naar de gevarenzone de laatste aanwijzing was. Dit hotel lijkt op een Canadees Bos.
Dit is het hotel van Mexico
Dit was precies het hotel waar Fleur en Sofia net verkeerd zaten dus namen zij automatisch die bus. Louise wou ook rennen maar misten hem net. Fleur en Sofia zaten bij het juiste hotel. En moesten rennen, Sofia liet Fleur voorgaan omdat zij in aflevering 1 haar de weg wees.
Het was het juiste hotel. Fleur was in aflevering 3. Sofia en Louise moesten naar de gevarenzone.
Dit is het hotel, Hotel Sequide Lodge.
Helaas Louise moet voor de 2e keer naar de gevarenzone. Weet ze hier ook Sofia eruit te spelen of valt ze af. Dat zie in de volgende aflevering wat trouwens ook gespeeld wordt in hotel Sequide Lodge.
Reageer (1)
super snel verder <3 XxX
1 decennium geleden