Foto bij (19) -

'Goed, nu iedereen hier is, kunnen we een aantal dingen bespreken.' mompelde Jojo. Nu wou ik hem met mijn ogen neerbliksemen, natuurlijk zo subtiel mogelijk..Maar ik wist dat het wel nodig was.. maar toch.. Bills gezicht stond niet zo ..happy als anders. Jojo deed teken dat ik in de zetel kon gaan zitten, Georg deed het ook, maar ik paste. Jojo ging zitten en keek naar Bill die zo'n soort teken leek te wachten. Bill boog voorover en leunde op zijn benen. Hij leek anders... Hij zuchtte diep.
'Wat wat die scene gisteren?' vroeg hij, het was duidelijk dat hij naar mij keek. Ik keek hem niet aan. 'Gewoon.' verder kwam ik niet. 'Dat noem ik niet normaal, Zo.' zei Tom ertussen. Ik haalde mijn schouders op. Ik was niet normaal. 'Zo komen we echt niet vooruit.' mompelde Sarah stil. Iedereen staarde naar haar... dat was ons ook opgevallen. Ash Stond op en trok zo de aandacht weer naar haar toe. 'Goed dan, ik weet dat ik hier misschien niet de perfecte persoon voor ben, en dat ik hier eigenlijk niet hoor te zijn..maar goed.' mompelde ze terwijl ze in haar handen klapte. Vreemde meid. 'Misschien weet je dit al, misschien ook niet..maar ik heb voor laborante gestudeerd..en me gespecialiseerd in DNA. Jojo heeft van me een paar haren bezorgt van Zora, Bill en TOm.' begon ze. Dat bedoelde JOjo dus met "de wetenschap aan mijn kant". Had hij dat niet normaal kunnen zeggen? 'Het Dna van Tom en Bill toont op een paar kleine dingen na, bijna geen verschil, wat ligt aan het feit dat het ook niet veel verschild van Zora's DNA. En daarvoor heb je niet veel theorie nodig.. zelf een beginneling zou je meteen de conclusie kunnen trekken; duidelijk familie.. Siblings.. broers en zussen dus.' zei ze recht voor de raap. Tom zat net iets te stil, en zijn mond hing open. hij staarde Ash aan. Bill daar in tegen had met zijn hand zijn ogen afgedekt en keek van me weg. ik weet niet wat me het meeste schrik aanjoeg; Bill die van me wegkeek, of Tom die me aanstaarde.

Reageer (11)

  • Inifinity

    OMG!! :O

    1 decennium geleden
  • xKaulitz18x

    Omg niet hier stoppe. Verder verder gaan pleas super geschreven <3

    1 decennium geleden
  • darksunside

    snel verder(K)

    1 decennium geleden
  • Aslansdaughter

    snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • gothicpop

    aaah\
    zo gemeen kan je toch niet zijn
    ik bedoel...
    het is eigenlijk hun moeder die dit heeft gedaan
    en niet zij.
    ik vind dat bill en tom heel vreemd doen.
    snel verder schrijven :|

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen