005 - Beverly Sara Owens
Het was 10 uur en we hadden pauze. Ik ging met Kristel en Yasmin aan een tafel zitten. Eigenlijk was het niet zomaar 'een tafel' want het was de 'populaire tafel'. Mij maakte het eigenlijk niet zoveel uit, een tafel was een tafel. Ik schoof aan en Kristel en Yasmin gingen aan weerzijden van me zitten. Ik keek de kantine rond, zou Zayn er weer zijn? Plots voelde ik een paar ogen me aanstaren. "Hello, did you hear what i just said?" vroeg Kristel een tikkeltje geïrriteerd. "Ow euh.. I'm sorry what?" vroeg ik schuldig. "I asked if you are exciting for this afternoon." zei ze met een blij toontje. Deze middag? Wat was er deze middag? Ze zag dat ik na dacht. "You know, cheerleader... auditions..." Ow... ja shit, daar had ik al niet meer aan gedacht. Ik glimlachte naar haar. Ik richte verder geen aandacht op haar en keek weer zoekend de kantine rond naar Zayn. Ik voelde ineens iets tegen mijn rug aan draaide me om. Een jongen met zwart haar en bruine ogen liep langs me heen en gaf me een korte blik: Zayn! Even was ik van de wereld, ik kende die jongen niet eens, maar volgens mij was ik hopeloos verliefd. Ik zag het meisje van gisteren alleen zitten aan tafel en ik had medelijden. Ze kon toch gewoon hier zitten? Ik zwaaide naar haar dat ze hier kon gaan zitten en blij keek ze op naar mij. Ze liep vlug naar onze tafel en ging tegenover me zitten. Ik glimlachte lief naar haar terwijl Kristel en Yasmin haar met een verafschuwde blik aankeken. "We need to talk.. soon." fluisterde Kristel in mijn oor.
De pauze was voorbij en we liepen samen door naar het volgende lokaal. "Girl, what was that? Why did you asked that... nerd to sit by us?" Het was Kristel. Ik haalde mijn schouders op. "Why not? She's a nice girl." antwoorde ik haar. Ze schudde haar hoofd. "No, she's a nerd. So, if you don't want a bad reputation, you don't talk to her anymore.. allright?" weer haalde ik mijn schouders op. Het zal allemaal wel.
In de les kon ik me niet concentreren. Mijn gedachtes waren helemaal op Zayn. Zou hij in hetzelfde jaar zitten? Misschien heb ik wel samen met hem een vak, zoals economie of weet ik veel wat. "MRS OWENS!" hoorde ik hard en ik schrok wakker. "Could you please stay with us? thank you." hoorde ik de leraar zeggen. Ik zuchte, het zal ook allemaal wel. Het was allemaal niet belangrijk. Alleen Zayn was belangrijk.
Er zijn nog geen reacties.