Oké, wat een gast. Die ga ik niet bellen. Ik stop het briefje toch wel in mijn zak en loop naar Jill toe.
"Jill," schreeuw ik in haar oor. Ze draait zich om en knikt. "Waar is Ginger?" ze wijst naar Charlotte die verderop staat en ik zie de zwarte haren van Ginger erbij. "Thanks!" ik dans die kant op en dans met hun mee. Soms zing ik nog met de liedjes mee, maar de meeste tijd denk ik aan Zayn. ''Thea'' hoor ik dan. Ik kijk op en zie dat Ginger met haar hand voor mijn ogen staat te zwaaien. ''Waar dacht je aan?" ik schud mijn hoofd.
"Niks belangrijks" antwoord ik.
"We gaan wat drinken, kom je mee?" vraagt Charlotte die naast Ginger staat. Ik schud mijn hoofd. Ik heb nu even geen zin. Ze lopen weg en ik dans verder. Opeens voel ik twee handen op mijn heup. Jordan. Ik draai me om en kijk in 2 bruine ogen. Ik schrik. Jordan heeft blauwe ogen. Zijn hoofd komt dichterbij en ik voel zijn adem in mijn nek steken.
"Schrik niet" ik hoor Zayn's zwoele stem tegen me praten. Stokstijf blijf ik stilstaan, maar herstel me al snel.
"Zayn, ben je dronken ofso?" vraag ik. Ookal is het donker kan ik nog wel zien dat hij zijn hoofd schud. Ik laat het dan maar toe. Hij zou toch niet te ver gaan. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn ogen.

"THEA!" ik open mijn ogen en zie dat Zayn me aankijkt.
"Wat is?" vraag ik slaapjes.
"Je bent in slaap gevallen" giechelt hij. Ik kijk omhoog en zie dat we op een bankje zitten buiten.
"Sorry" ik trek een gek gezichtje en wil opstaan, maar Zayn houd me tegen. Ik kijk hem verbaasd aan en hij wijst naar boven. Ik zie allemaal sterren staan en het zijn er echt super veel.

--
Oké, deze is echt kort maar ik moest effe snel iets posten sorry! Volgende keer langer
!

Reageer (4)

  • Eventually

    Oeehh!
    Snel verder x

    1 decennium geleden
  • Scharry

    Ahahaaa. Onder de sterren. Romantisch(:

    1 decennium geleden
  • xsavannahh

    Verder!

    1 decennium geleden
  • Calypso

    Leuk dat je er weer een stukje op hebt gezet.
    Snel verder! :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen