strify's <3333 pov.

'Bedankt, iedereen! Jullie waren echt een geweldig publiek!'
Yu, Kiro, Shin en Romeo komen bij me staan en we buigen.
De fans gillen en schreeuwen om een 'zugabe', maar 't is nu echt voorbij.
Opgelucht verlaten we het podium. Wéér is alles goed verlopen...
We kleden ons snel om, en gaan dan naar buiten.
Van veraf horen we al geschreeuw. Ik kijk de jongens grijnzend aan. Wat is het toch heerlijk als zoveel meisjes om jou schreeuwen...^^
We delen handtekeningen uit, en gaan met wat meisjes op de foto. Dan lopen we rustig door, naar de taxi.
Ik zit in het midden, tussen Shin en Romeo in. Steeds als we een bocht naar rechts maken, leun ik tegen Romeo aan. Hij protesteert niet, zoals hij dat eerst altijd wél deed, maar hij glimlacht alleen maar zo lief...

Als we aangekomen zijn in onze hotelkamer, roept Yu dat hij een film wilt zien. Yu kennende zal dat wel weer een horrorfilm zijn.
Ik hou er niet zo van, dus ik kruip in bed...
Denkend aan Romeo, die nu in de woonkamer zit, die stomme horrorfilm te kijken.
Ik voel me heel eenzaam en besluit om toch maar bij de jongens te gaan zitten.
De film is vreselijk, maar ik kan tegen Romeo aanzitten...

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen