O12.
We waren net toegekomen aan hun huis en liepen meteen met zijn drieën naar de voordeur waar we begonnen te vechten om als eerste op de bel te drukken. Natuurlijk niet echt vechten maar gewoon om te lachen. Jorina was de snelste dus zij kon als eerste op de bel duwen. Ik en Debbie keken haar allebei meteen teleurgesteld aan omdat we niet de eerste waren. We bleven zo eventjes staan maar konden ons daarna niet inhouden van het lachen. We zaten nu alledrie in een soort van slappe lach en werden onderbroken door de deur die open ging. We keken meteen allemaal op en zagen daar Liam staan. Meteen toen hij ons zag kwam er een glimlach op zijn gezicht en hij liet ons binnen komen. 'Heeeeeeeeeeeeeyyyyyyy!' Riepen we alledrie in koor naar Liam en vielen hem toen aan om hem een knuffel te geven, waardoor het een grote groepsknuffel werd. Daarna liepen we allemaal meteen de woonkamer binnen waar Harry, Louis en nog iemand zat die we nog niet hadden gezien. Dit moest dus Zayn of Niall voorstellen als ik het me nog goed herinnerde. Ik liep meteen naar de jongen en stak mijn hand uit. 'Ileana.' zei ik terwijl hij mijn hand aannam en ik hem begon te schudden. 'Zayn, oh en het zou echt vriendelijk zijn als je mijn hand misschien niet door elkaar schud.' Hij glimlachte naar me en toen pas had ik door wat hij had gezegd. Ik keek naar onze handen en zag toen pas dat ik heel hevig zijn hand was aan het schudden en dat ik dat waarschijnlijk ook al een tijdje aant het doen was. Ik liet hem meteen los en glimlachte vluchtig naar hem om daarna mij weer om te draaien naar de rest. Ik liep naar de zetel toe waar Louis en Harry zaten en ging naast Louis zitten. 'Hé, waar is Nialler?' riep Louis terwijl hij rechtstond om onder de tafel te gaan kijken. 'Lou, hij gaat daar echt niet zitten ofzo. Wat zou hij daar nou doen?' Harry keek hem raar aan en Louis begon hard te lachen. 'Misschien wou hij verstoppertje ofzo spelen.' en hij begon nog harder te lachen. 'Dan zou ik eerder in de koelkast ofzo kijken.' bemoeide Zayn zich er nu ook mee en Liam knikte instemmend mee over dat wat Zayn net had gezegd. Louis stond meteen op van de grond en liep toen naar de keuken om te kijken of hij daar dan niet zat maar kwam na een tijdje al terug om ons te zeggen dat hij ook daar niet was. 'Dan ga ik maar eventjes op zijn kamer gaan kijken.' Zayn liep vlug naar de deur die waarschijnlijk naar boven leidde voor Louis dit zou kunnen doen. 'Nu kan ik niet zoeken.' jammerde Louis en kwam daarom maar weer naast mij zitten. 'En heb ik je al verteld hoeveel Liam niet over je praat? vroeg hij. 'Ja, dat heb je net gedaan.' Ik keek naar Liam en zag hem lichtelijk rood kleuren.
Sorry dat ik zolang niet meer heb geschreven maar ik ben een tijdje mijn computer afgepakt geweest en ervoor kon ik niet goed schrijven doordat mijn broer me kwam storen. Dus nogmaals sorry(huil) Ik ga misschien nog een proloog schrijven maar weet het nog niet zo zeker. Reactie of kudo aub?x
Reageer (1)
snel verder !!!
1 decennium geleden