Samantha pov

Sorry voor de überkorte stukjes steeds.. Ik heb nog meer ideeën nodig voor dit verhaal..enjoy!

plaatje komt later, ik activeer dit via school

Dezelfde avond nog waren we weer thuis. Niall stond in de keuken en was druk bezig met in pannen aan het roeren. Hij had me vriendelijk verzocht om uit de keuken te verdwijnen omdat mijn mooie aanzicht hem zou afleiden dus was ik naar de kamer gegaan. Ik had mezelf in de zetel laten ploffen. Danielle kwam bij me zitten. Ik had echt geen idee waar de rest was. "Zullen we truth or dare doen?" vroeg ze aan mij. Op dat moment kwam Harry binnen. "Ja daag!" schreeuwde ik. "ik weet precies wat jij dan allemaal gaat vragen." ze knikte met een gemeen lachje. "HET ETEN IS KLAAR!" hoorde ik uit de keuken. Samen met Danielle stond ik op en begonnen we de tafel te dekken. Harry schoof als eerste aan. Niet veel later kwamen ook Liam en Louis aanzetten. Ik keek nog één keer of alles op tafel stond en ging toen ook zitten. Niall kwam met eem grote pan binnen lopen en zette hem op tafel. Zo'n grote pan moest immers ook wel, als je met 7 mensen aam tafel zat. Ik keek in de pan. Ik was echt DOL op spaghetti. En als Niall echt zo lekker kookt als hij zegt... Als eerste begon ik op te scheppen. Ik had mijn bord aardig vol en ik begon te eten. Het was in 1 woord: HEMELS!

Een uur later zaten we met z'n allen op de bak tv te kijken. Er zou een horrofilm zijn en meer dan de helft stemde in ok die te gaan kijken, dus moest ik wel. Ik had me in Niall's armen genesteld en wachte tot de film begon.

Reageer (1)

  • AppleTree1

    lief, snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen