O11.
Ileana Pov.
Ik zat in de zetel wat tv te kijken terwijl de anderen hun nog klaar aan het maken waren om straks te kunnen vertrekken. Ik was al een tijdje klaar dus moest ik nu niet meer bezig zijn met al die dingen. Ik stond op om te kijken hoe ver ze al zaten en toen ik binnenkwam zag ik ze al bijna helemaal klaar. Ze hadden allebei een kleedje aangedaan wat ik niet snapte aangezien het nog altijd aan het regenen was buiten maar ik zei er niets op. 'Zijn jullie bijna klaar?' vroeg ik toen ze hun omdraaiden omdat ze nog niet doorhadden dat ik de kamer binnen was gelopen. 'Ja, wacht eventjes we zijn eventjes bezig met onze make-up, doe er anders ook een beetje aan.' stelde Debbie voor. Ik liep naar hen toe en pakte toen ook mijn make-up waarvan ik een mascara opdeed. Meer had ik niet nodig ik was niet echt iemand die graag schmink droeg. Ik was meteen klaar en stak toen mijn make-up weg. 'We gaan toch met de taxi hé deze keer want ik ga niet weer wandelen en zeker niet in deze kleren met dit weer.' begon Jorina. 'Natuurlijk nemen we nu de taxi, ik heb ook geen zin om nu in de regen te wandelen.' zei ik meteen waardoor ze allebei begonnen te lachen omdat ze nu zeker wisten dat ze met de taxi konden en niet moesten gaan wandelen. 'We zijn klaar.' riepen Debbie en Jorina tegelijk uit en huppelden toen naar de deur. Ik begon vrolijk mee te huppelen naar de deur en trok hem toen open op weg naar de jongens die we gisteren leerden kennen.
Niall Pov.
'Jullie weten toch dat er vanamiddag 3meisjes komen die we ontmoet hebben?' vroeg Liam tijdens ons gesprek. En met ons bedoel ik dus Liam, Zayn en ik. 'Nee, eigenlijk niet nee.' Zayn keek verwonderd omdat hij het niet wist net zoals ik het niet wist. 'Hoe heten ze vroeg ik?' zo serieus mogelijk omdat we daarnet nog een grappig gesprek hadden en ik toen echt zo hard met de slappe lach zat dat ik het bijna in mijn broek had gedaan. 'Debbie,Jorina en Ileana.' antwoordde Liam. Ik nam net een slok van mijn cola en verslikte me erin toen ik de naam Ileana hoorde. Was dit echt DE Ileana? 'Wie is die Ileana?' vroeg ik meteen zodat ik het zou weten. 'Euhm... Het is een lief en leuk meisje en ik heb haar gisteren ontmoet toen ze flauwviel.' Onee dit kon niet de Ileana waar ik aan dacht dat het kon zijn viel ook rap flauw. Laat het alstublieft geen waar zijn! 'Wat is haar achternaam?' vroeg ik meteen door. 'Wacht eventjes denken.'zei hij waarna er meteen een doodse stilte viel. Na 1minuut denken had hij het gevonden. 'Ik denk Opsomer ofzoiets.' zei hij waarna ik meteen eens moesten slikken. Dit kon geen waar zijn, hoe moest ik haar in godsnaam nog eens zien? wat moest ik nu doen? Zou ze nu boos zijn? Allerlei verschillende vragen kwamen nu in mij naar boven. 'Nialler, gaat het? Je bent plots zo stil en bleek geworden?' Zayn keek me vragend aan en ik knikte vlug om te laten weten dat het wel ging. Ik was net nog aan het bekomen toen plots de bel ging. 'Dat zullen ze zijn!.' Liam liep al snel naar de deur. Wat moest ik nu doen? Ze waren hier al, ik had toch nog niet echt kunnen bekomen van dit nieuws en ik kon haar niet opnieuw ontmoeten ze zou me niet vergeven van wat er allemaal is gebeurd. Dat wist ik gewoon...
En wat vinden jullie ervan? Reactie of kudo aub?
Zoals ik heb beloofd heb ik vandaag nog een stukje geschreven
Reageer (1)
vlug verder !!!!!
1 decennium geleden