~3
Een nieuwe dag in LA. Ik open mijn ogen en sta op uit bed. Ik zie het vest van Joe op een stoel, die breng ik vandaag wel even terug.
Na een tijdje zitten Chloe en ik in de woonkamer tv te kijken. ''Ik was van plan in de stad gaan ontbijten'' zegt Chloe. ''Klinkt leuk, dan kan ik Joe's vest gelijk teruggeven onderweg'' Ik wijs naar het vest dat ik naast me op de bank had gelegd. ''Joe's vest? Hij heeft zijn vest aan jou gegeven?'' Chloe kijkt me vragend aan. ''Ja, het was nogal koud en toen gaf hij zijn vest aan mij'' ''Oh, oke. Zullen we nu gaan?''
De stad is dichtbij dus we gaan er lopend heen. ''Laten we kijken of Joe en Nick mee willen'' Stel ik voor. ''Is goed'' Onderweg gaan we dus nog even langs hun. ''Wat doen jullie hier?'' Vraagt Nick verbaasd als hij de deur open doet. ''Dat kan wel wat enthousiaster'' Zegt Chloe grijnzend. ''Wat leuk om jullie weer te zien!'' Zegt hij. ''Dat is beter'' Chloe geeft hem een knuffel. ''Hebben jij en Joe zin om met ons in de stad te gaan ontbijten?'' Vraag ik. ''Tuurlijk! Joe wilt vast ook wel'' We lopen het huis binnen. ''Lang niet gezien'' zegt Joe grijnzend wanneer we de woonkamer in lopen. ''Ga je mee ontbijten in de stad?'' vraagt Chloe aan hem. ''Tuurlijk, maar dan gaan we wel naar starbucks'' zegt Joe. ''Ik hou van starbucks'' zeg ik. ''Starbucks? Ik ga liever ergens anders ontbijten'' zegt Chloe. ''Weetje wat, Joe en Lucy gaan naar starbucks en dan gaan wij wel naar subway ofzo'' stelt Nick voor.
''Klink goed'' zegt Joe glimlachend.
''We zien elkaar weer over een uurtje hier, oke?'' zegt Chloe wanneer we voor de starbucks staan. ''Prima'' zegt Joe. ''Oke, we gaan heel ergens anders heen'' zegt hij wanneer Chloe en Nick weg zijn. ''Nou waar dan?'' vraag ik. ''Ik ga je wat van LA laten zien'' Dit bevalt me wel. ''Okee, dat lijkt me wel wat'' zeg ik met een glimlach. ''Let's go'' We lopen richting een park. ''Dit is nou een van mijn favoriete plekken'' zegt Joe terwijl we het park binnen lopen. ''Het is hier echt mooi'' Er staan een paar bomen, bankjes en een vijver. Joe gaat opeens in het gras onder een boom liggen. ''En dit doe je zeker elke dag? Luieren onder een boom?'' vraag ik plagerig. ''Nee hoor, alleen als ik Winston uitlaat'' ''Winston?'' ''Ja, mijn hond. Kijk daar maar'' Hij wijst in de verte en ik zie iemand in onze richting lopen met een hond. ''Dylan!'' Joe staat op en loopt naar hem toe. Ik zie een wit met zwart hondje, een pitbull, naast Dylan. ''Hey, hier is je hond'' Wat moet hij nou met Joe's hond? ''Winston!'' Hij aait hem even en tilt hem dan op. ''Lucy, dit is nou Winston'' zegt hij grijnzend. ''Wat een schatje!'' ik aai het hondje even. ''Dylan, dit is Lucy. Ze komt uit New York maar is hier nu een tijdje met Chloe'' Ik schud Dylan's hand. Hij lijkt me wel aardig. ''Wat moest hij eigenlijk met je hond?'' vraag ik. ''Nou iemand moest gister op hem letten toen ik op het feest was'' zegt hij grijnzend.
Reageer (1)
Haha snel verder!!
1 decennium geleden