Foto bij deel twee

Je rent de coupe uit en gaat naar een andere lege coupe, je moet heel hard huilen en je doet je draait heel hard het liedje i miss you van miley cyrus. Na een tijdje hoor je de coupe opengaan, het was draco. "Het spijt me voor patty's gedrag." Je haalde je oortjes uit. "Waarom laat je haar haar excuses niet aabieden dan?" Hij zucht een gaat zitten. "Ze geeft niet om mensen, aleen om zichzelf en om mij." Je lachde "Jij wel dan?" Hij trok zijn wenkbrauw op. "Ja, tuurlijk. Ik ben altijd lief hoor." Je schudde lachend je hoofd, "Uhu." "Iedereen uitstappen we zijn gearieveerd." Je kijkt om en schuift de coupe deur open. "Je kent me inderdaat ja," zeg je. Je stapt uit en laat eeb verbaasde malfidus achter.

*pov draco*


"Uhu," Zegt ze. "Iedereen uitstappen we zijn gearrieveerd." Je ziet dat het meisje (hij wist haar naam nog steeds niet) omhoog kijkt en de coupe deur opent. "Je kent me inderdaad ja," Zegt ze. Je sluit je ogen en denkt na, Het meisje is inmidels al weg. Haar stem en haar mooie gezichtje kwamen je vaag bekend voor. Opeens wist je het, Taylor! het was taylor. Het meisje die je al die jaren leuk vond maar vreselijk gepest hebt. Aleen maar om erbij te horen. Je sloeg je tegen je voor hoofd. "Je bent een eikel draco" Zei je tegen jezelf.

Reageer (2)

  • Slupie

    Leuwk!!!! Alleen nog wat spelfouten maar ach,, ik ben ook geen Nederlands wonder!xD

    1 decennium geleden
  • Aveiro

    Verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen