O10.
Ik werd wakker door getik op de ramen. Ik was sowieso al nooit echt een vaste slaper geweest dus ik werd gemakkelijk door elk geluidje wakker. Het was hard aan het regenen dus dat moesten we er vandaag ook bijnemen als we iets wouden gaan doen. Ik keek even de kamer rond toen ik plots mijn ogen bij mijn wekker liet rusten. Het was al kwart na 11. Had ik dan zolang geslapen? Normaal stond ik op rond 10uur als het vakantie was. Ik ging rechtop zitten en pakte toen mijn gsm bij me om te kijken of ik een berichtje had. Toen ik keek op mijn gsm zag ik dat ik 2nieuwe berichtjes had. Ik opende het eerste waarop dit te lezen stond:
Hy, dankje voor je nummer kunnen we misschien vanamiddag iets doen dan kun je onze andere 2vrienden ook eens leren kennen. Het zijn Zayn en Niall en het zou me echt superblij maken als ik je vandaag nog eens zie. Liam xx.
Toen ik de naam Niall las stokte mijn adem. Ik herkende die naam, ik wist gewoon zeker dat ik die ergens van kende maar kon me niet meer herinneren vanwaar die kwam. Ik schreef terug dat het goed was en dat hij mocht beslissen. Daarna opende ik mijn andere bericht van Mathias waardoor er weer een glimlach op mijn gezicht verscheen. Ik opende het en er stonden allemaal lieve woordjes in wat me liet blozen. Ik stuurde vlug ook weer iets terug en kreeg ondertussen een bericht terug van Liam waar instond dat we anders weer naar hun huis konden gaan. Ik legde mijn gsm weer op mijn nachtkastje en pakte mijn kleren die ik vandaag zou aandoen. Ik liep naar de badkamer waar ik me meteen begon te douchen. Toen ik een tijdje later de douche uitstapte droogde ik snel mijn haren en begon het toen te vlechten. Toen ik klaar was bekeek ik vlug het resultaat eens. Ik liep de badkamer weer uit en nam mijn gsm zodat ik die in mijn broekzak kon steken. Daarna liep ik de woonkamer in en ging bij Debbie en Jorina aan tafel zitten die allang bezig waren een ontbijt aan het eten. 'Goeiemorgen meiden!' Ik keek hen allebei blij aan en ze keken me raar aan waarna ze toen iets terugmompelden dat ook op goeiemorgen moest lijken. Ze konden me nu eenmaal al als de persoon die echt nooit ochtendhumeur had ik was altijd vrolijk als ik opstond wat de meeste toch wel een positief aan me vonden. Ik ging zitten en nam toen ook een boterham waar ik choco op smeerde. Ik at namelijk elke ochtend boterhammen met choco. Hoe het kwam wist ik eigenlijk niet zo goed want ik at het niet zo graag. Ik denk dat het gewoon uit luiheid was want als ik ham of kaas ofzo nam dan duurde het altijd langer voor het klaar was en dan moest ik meer inspranning doen. Toen ik mijn boterham volgesmeerd had met choco begon ik hem op mijn gemak op te eten. 'En vertel eens waarom je hier al zo helemaal angekleed zit en je haar al is gedaan.' vroeg Jorina. Ik keek en zag inderdaad dat zij nog in hun slaapkleren waren. 'Ik weet niet ik ben gewoon meteen naar de douche gegaan dus dan was het maar raar om mijn slaapkleren aan te houden denk ik.' antwoordde ik op haar vraag. 'En je haartjes dan? Leg dat eens uit.' Debbie keek me grijnzend aan. 'Ik vond het me gewoon goed staan.' ik lachte eens naar haar en ze trok haar wenkbrauwen op. 'Wat gaan we doen vandaag?' vroeg ze daarna. 'Ik kreeg een sms van Liam en als we willen mogen we gaan naar hen er gaan nog 2 vrienden van hem zijn die ons willen ontmoeten en we kunnen daarna misschien nog iets leuks doen met ons drieën ofzo.' Ik mompelde het wat omdat ik niet zeker wist of ze het goed vonden. Ik had meteen door dat ik dit eigenlijk niet moest mompelen want meteen kwam er een glimlach op hun gezicht en knikten ze allebei heftig als teken dat ze het goed vonden. Dus gingen we vanmiddag naar Liam wat nu zo afgesproken was.
Kudo of reactie?x(flower)
En ik wil ook nog eens sorry zeggen aan mijn vriendin die dit verhaal ook leest waar ik vandaag een beetje boos op was, want ik had haar gewoon verkeerd verstaan ;s x Sorry dus. Vanavond misschien nog een nieuw stukje (:
Reageer (1)
o ma schatj toch kweet toch al lang dat je spyt ly e x(lol)
1 decennium geleden