Marriage 9.
Samen met Jill zit ik op mijn kamer gewoon weer in het kasteel om een outfit uit te zoeken.
"Ik vind niks" zeg ik. Net op dat moment komt er een meisje binnengelopen.
"Jordan zei iets over een feestje, weten jullie daar iets van?" zij wilt dus ook mee, daarom ziet ze er zo uit voor een feestje. Haar ogen vallen meteen op Jill.
"JILL!" schreeuwt ze. Jill omhelst haar en ik kijk hun verbaasd aan.
"Wie ben jij?" vraag ik. Ze begint te lachen.
"Oja, sorry ik ben de vriendin van Louis, Charlotte" zegt ze.
"Hi Charlotte, ik ben Thea vriendin van Jordan, prettig kennis te maken" ze glimlach.
"Dus weten jullie iets over het feest-" "Wil je mee?" vraagt Jill meteen. Ze knikt heftig. "Graag zelfs!" ze kijkt mij aan. "Wil je dat wel?" ik knik.
"Heb je misschien kleding voor mij?" vraag ik verlegen.
"JA!" ze trekt me mee naar een kamer en pakt meteen een outfit uit een kast.
"Waar zijn we?" vraag ik.
"Louis' kamer, ik verberg hier weleens mijn kleren" giechelt ze.
"De jongens hebben ook een eigen kamer?" ze knikt. "Oké dan, ik ga me snel omkleden, make-up opdoen en dan feesten"
Ginger is ook al aangekomen en daarom staan we met z'n vieren op de jongens te wachten. Al snel word ik ongeduldig en tik ik met mijn hakken op de grond. Ik zucht nog en Ginger knikt.
"Hoelang gaat het nog duren?" roep ik.
"Ze zijn bijna klaar" zegt Zayn die de trap af komt. Hij staat nog in zijn gewone kleren.
"Zayn, vertel me niet dat je zo gaat" zeg ik. Hij schud zijn hoofd.
"Ik ga helemaal niet" mijn mond valt open.
"Echt wel," ik loop naar hem toe. "we kunnen nog wel een uurtje wachten als je gaat treuzelen, maar het liefste doen we dat niet" ik duw hem de trap af terwijl hij het niet wil.
"Thea-Thea-Thea!" schreeuwt hij een paar keer. "Ik moet nog dingen doen, dat gaat niet" zegt hij na een tijdje.
"Jill gaat toch ook mee, dan kan jij ook mee!" hij twijfelt maar knikt dan.
"Oké, maar dan moet je me wel helpen met mijn klusjes morgen" ik knik. "Wat jij wil"
Zayn komt de trap afgelopen en ziet er super uit.
"Kunnen we nu eindelijk gaan" zegt een ongeduldige Ginger. "Het is al 11 uur!"
"Ja, we kunnen gaan" zeg ik. Samen lopen we naar buiten en stappen de auto in.
"Hier passen we niet allemaal in" zegt Jordan.
"Ja, dat weten we" zegt Jill.
"We gaan niet lopend" zegt Ginger.
"Pracht idee!" roept Harry. We stappen met z'n allen uit en gaan lopen.
"Ik haat jullie" zegt Ginger.
"Waar is Felicia eigenlijk?" vraagt Jill.
"I don't know" zegt Niall. "And i don't care" hij slaat een arm om haar heen en haar wangen worden rood. Bingo.
Ik pak mijn iPhone en zet een liedje op. Meteen gaan we allemaal dansen.
"Dit word echt geweldig" zeg ik.
We lopen de zaal binnen en zien ik schat duizenden mensen dansen.
"Geweldig" ik trek de meiden mee de zaal binnen en we beginnen volop te dansen.
"Ik ben even bij de bar" schreeuwt Ginger in mijn oor. Ik kijk naar de bar en zie een leuke jongen staan.
"Ik weet wel wat je gaat doen" schreeuw ik terug. Ze glimlacht en loopt naar die jongen toe.
"Heeft Ginger een leuke jongen gespot?" hoor ik iemand vragen. Ik draai me om en zie Zayn staan. Ik knik. Hij pakt mijn handen vast en begint met me te dansen.
"Ik moet morgen, wacht wij moeten morgen veel dingen doen" hij glimlacht ondeugend waarvan ik moet lachen.
"Zaynie, Zaynie toch, dat zei ik alleen maar om je mee te krijgen" hij schud zijn hoofd.
"Je liegt" "Oké, ik lieg je hebt gelijk" lach ik. "Ik kan je toch niet alleen die dingen laten doen, maar we zijn nu op een feest niet aan het werk" hij knikt. "Je hebt gelijk" hij loopt weer weg wat ik om de een of andere reden jammer vind. Van mij mocht hij wel langer blijven. Charlotte staat al met Louis te dansen en Jill met Niall. Ik helemaal alleen. Ik ga bij de bar zitten en zucht.
"Gaat het?" een jongen bij de bar spreekt me aan.
"Ja hoor alleen," alleen wat? Er is toch niks. "och niks, laat maar" ik glimlach naar hem en wil opstaan maar hij houd me tegen.
"Ik laat je niet weggaan voordat je het vertelt" zegt hij serieus. Ik knik.
"Als jij naar mijn niet boeiende verhaal wil luisteren is het je eigen schuld" "Precies, laat dan maar horen" ik ga weer terug zitten en zucht.
"Heb je weleens zo'n gevoel maar je weet niet waarvan het komt?" begin ik. De jongen knikt. "Oké, dat heb ik , see ya later" hij houd me weer tegen voordat ik opsta.
"Kom op, ik vertel het niet door ofzo" de jongen die heel erg zeurt lijkt me toch iemand die ik kan vertrouwen.
"Nou, ik moet met Jordan trouwen-" "D-e prins?!" "Ja, maar hij is ook aardig enzo, maar ik word zovan gedwongen om met hem te trouwen" het laatste spreek ik zachtjes uit maar hij verstaat me wel.
"Waarom dat gevoel dan?" vraagt hij.
"Ik weet ook niet, maar als Zayn zijn butler dus in de beurt is voel ik me veilig en doe ik dingen wat ik niet wil" wow, kwam dat uit mijn mond?
"Heb ik ook weleens" yes, iemand die me snapt!
"Maar ik ga weer" zeg ik. Hij geeft me een kaartje. Ik kijk hem verbaasd aan.
"Bel me" komt er uit zijn mond.
Ok, babez, ik heb jullie een lang hoofdstukje gegeven dus krijg ik misschien ook lange en veel reactie's terug? (: PARTY IS NOG NIET OVER!
X
Reageer (6)
I wanna party too.
1 decennium geledenEn die jongen is echt raar. Is ie al dronken? Dan is het een beetje verklaarbaar(:
Leuk, snel verder!
1 decennium geledensnel verder!
1 decennium geledenHELLO, kunnen jullie allemaal om 12 uur een kudo geven please? xx
1 decennium geledenOeh, leuk!
1 decennium geledenLaat de party maar snel verder gaan!