Onverwachte ontmoeting ... 7 ...
"Dat klinkt niet zo leuk. Vond je er dan echt niets aan?" vraagt hij door.
"Niet echt. Ik had gehoopt wat vrienden bij te maken zodat ik eens goedkoop ergens op vakantie kon gaan, maar de jongen waarbij ik moest logeren was niet echt gastvrij, en lag ook niet goed in de groep waardoor ik ook wat geïsoleerd geraakte. Gelukkig hadden we een druk schema en waren we niet veel bij zijn thuis en als we er dan toch waren, ging ik vroeg slapen. Al vond ik de dingen die we deden soms wel leuk om te doen, vermits we dan met de hele groep waren en we echt domme dingen gedaan hebben."
"Dus zijn er toch nog leuke herinneringen aan je reis, en vooral die moet je onthouden." zegt hij vriendelijk.
"Maar wat zullen we eens gaan doen?"
"euhm, misschien kunnen we wat gaan wandelen in de stad? of ga je dan teveel herkent worden?" stel ik voor.
"Nee hoor geen probleem, lijkt me leuk. Ik ben hier eigenlijk nog nooit geweest" bekent hij me.
"Wel voor alles is er een eerste keer he" glimlach ik.
Meteen schenkt hij me een stralende glimlach terug.
Wat is hij toch een schatje denk ik.
'OMG, dacht ik dat nu echt? ik ken hem nog maar net!!'
Bill wil per sé de rekening betalen en daarna gaan we de stad verkennen, al ken ik hem maar al te goed, want Fleur en ik komen hier vaak winkelen.
Reageer (1)
Snell Verderr:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
1 decennium geledenKuSs KuSs