Teardrops [Tom Kaulitz story] #17
Ik heb zeg maar al mijn huiswerk af 'GO ME' dus heb ik niks te doen en ga ik lekker quizjes maken <3
Vorige keer heb ik heelvaak het woord bitch getypt oke vorige keer was NU IK DIT TYP 18:42 ongeveer 10 minuten geleden? geen idee. Hier komt deel dinges, 17
Scarlett Pov:
WAT EEN KUTKIND. Stampend loop je Tom voorbij die te druk is aan de telefoon. Je loopt de deur uit en gaat recht naar de buren en drukt op de bel. Ana doet open. 'Scarl---', ze begint vrolijk maar als ze je gezicht ziet kijkt ze je bezorgt aan. 'Wat is er?' 'Raad eens wie langs kwam?' 'Sinterklaas.', zegt Ana doodleuk. 'Bijna goed, alleen is het een bitch, een slet en is alles nep aan haar.' 'Pamela Anderson?' 'Nee ik heb het ov--. Waarom heb je het over Pamela Anderson?' 'Alles is nep aan haar ze is een slet bitch weet ik niet zeker maar het kan.', zegt Ana diep in gedachten. 'Laat me je een hint geven.' 'Ze is niet alleen ongelofelijk nep, een bitch en een slet, ze is ook aan het daten met iemand uit Tokio Hotel.' 'Noem je mij een slet.'vraagt Ana. 'Tuurlijk niet waarom denk je dat ik het over jou heb? Date jij nu misschien met Gustav?' 'Nee, maar in de toekomst wel.' zegt ze met een wiebelwenkbrauw. 'Ik heb het over Bella.' 'OH ZIJ! Je bent de worden achterbaks en hatelijk vergeten.' 'Ik zal het onthouden.' 'Wacht.. Hoe weet Bella waar jij woont?' 'Ik heb geen flauw idee maar ze klopte opeens aan.' 'Geen zorgen het gaat snel uit tussen die twee ik ben paranormaal begaafd, ik weet dat soort dingen. Is een soort van zesde zintuig.' 'Oja vertel me iets dat ik niet weet.' 'George, Gustav en Bill staan binnen 2 minuten voor jou deur.' 'Ohja?' Je draait je om en ziet dat iemand een auto parkeert, een minuut later stappen 3 van de 4 tokio hotel leden uit. Ze heeft ze gezien. 'Je hebt ze gezien.' 'Scarlett twijfel niet zo aan mijn gave.' 'Je hebt ze gezien.' 'Ik heb ze gezien.' Hoofdschuddend probeer je een glimlach tegen te houden.
Reageer (1)
whaha superr:D
1 decennium geledensnel verderr(A)
xxx