OO9.
Eindelijk waren we bij onze hotelkamer na lang wandelen en veel verdwaald geraken. Ik liet me meteen op mijn bed vallen en haalde mijn gsm uit om te kijken of ik berichten of gemiste oproepen had volgens ik de hele dag nog niet naar mijn gsm had gekeken. Ik ontgrendelde mijn gsm en zag dat ik een sms had.
Goeieavond mijn meisje,
Goed toegekomen in Londen? Ik mis je nu al <3
Kun je me misschien eens bellen als je dit hebt gelezen?
Ik hou van je xx Matthias (:
Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht en begon meteen terug te smsn.
Goeieavond (eigenlijk al goeiemorgen ;p)
Het is hier echt supertof, we zijn vanavond naar een feestje geweest en hebben al een paar mensen ontmoet. Ik kan nu niet meer bellen ik ben echt supermoe (;
Ps: 1.Ik mis je ook
2. Ik hou ook van jou meer dan je denkt en ik beloof dat ik nooit van iemand anders houden. Xxx
Ik vergrendelde mijn gsm weer en stak hem in mijn broekzak toen ik daar plots een briefje ontdekte. Ik herrinderde me weer toen Liam me terugtrok bij mijn arm en een briefje in mijn broekzak stak. Ik opende het en begon het briefje te lezen waarop zijn nummer stond. Ik pakte opnieuw mijn gsm bij me en begon zijn nummer in te typen zodat ik het op kon slaan in mijn contacten. Toen dit gebeurd was stuurde ik hem meteen een bericht zodat hij mijn nummer ook had. Ik legde mijn gsm op mijn nachttafel en liep naar de badkamer waar ik mijn slaapkleding aantrok en mijn tanden poetste. Ik ging de badkamer weer uit naar de woonkamer waar Jorina en Debbie die onderuitgezakt in de zetel tv aan het kijken waren. 'Ik ga slapen, ik ben echt moe.' zei ik en gaf hen allebei een knuffel. 'Slaapwel, en tot morgen.' allebei lachten ze me nog eens toe en toen ging ik naar de kamer waar ik zou slapen. Ik kroop in mijn bed en viel meteen een minuut later in diepe slaap.
Ik weet dat het een kort stukje was maar ik wou nog vlug een klein stukje schrijven voor ik van de computer ging, dus hier is het. Ik ga nu slapen dus slaapwel allemaal(flower) Misschien een reactie of kudo, dat zou ik echt leuk vinden en dan weet ik ook wat je ervan vind (: x.
Reageer (1)
tis supr mooi x
1 decennium geleden