Foto bij deel een

In dat rondje ben je zoals je t nieuwe jaar begint :)

Je loopt de zweinstijn trein binnen en gaat zitten in een lege coupe. Je doet je oortjes van je i-pod in en zingt zachtjes mee.

Why am I so afraid to crash down

and lose my heart again

I don't know, I can't see,

what's come over me

Why am I so afraid to break down

and lose my mind again

I don't know, I can't see,

what's come over me


Je oortjes worden uit je oren getrokken. "Hé! waar slaat dat op?!" Je kijkt boos omhoog en ziet Draco Malfidus daar staan, hij trekt een wenkbrauw op en staart je aan. "Ken ik jou niet ergens van?" Je zucht diep en rukt je oortjes uit zijn handen. Je stopt die weer in je oren en je begint in een boek te lezen. Draco en zijn vrienden komen bij je zitten en staren je allemaal aan. "Kan je het zien?" Iedereen behalve Draco wende zijn blik af. "Als je je benen naar benden zou doen wel ja." Je steekt je trekt je benen nog verder omhoog en houd je boek precies op je kin to kruin lengte (dus dat je haar hoofd niet meer ziet) Draco lacht en trekt patty op schoot. "Draakje kan ik vanavond bij jou blijven logeren?" Je hoort de jongens fluiten en je maakt een kokhalzend geluidje. Iedereen kijkt jou kant op. Draco grijnst naar je en Patty springt van Draco's schoot af. "Wat lees je?" Vraag ze, je trekt je wenkbrauw op en laat haar de kaft zien. "Hmm erg interesand.." Ze pakt het boek en haar staf, ze spreekt een overgeef spuik uit en je probeert haar tegen te houden. (je kende bijna alle spreuken, je bent heel slim) Patty lacht en geef je het boek terug. Je laat een paar tranen vallen want het boek was het enige wat je nog van je overlede moeder had. "O! moet de kleine baby huilen?" Patty trekt een fake pruillipje en lacht daarna samen met korzel kwast en die shit. aleen draco lacht niet.

Reageer (3)

  • ziggy0098

    haha die foto.. da is hayden panettiere van heroes (Claire) i love her :D

    1 decennium geleden
  • BlueBird

    Patty is een bitch

    1 decennium geleden
  • Slupie

    Leuk, gna, gan,,, Je hebt er een abbo bij!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen