Teardrops [Tom Kaulitz story] #16
Even terug naar de vorige keer. Die was in Bella's pov. Ze kwam langs en jullie gaan twister spelen lekker gezellig! Jammer dat er geen pizza is =[ voor de rest moet je maar het vorige hoofdstuk opnieuw lezen want ik ga het lekker niet opnieuw typen
What a bitch!
Scarlett Pov:
Oké ik ben dus echt niet dom, ik bedoel ik weet heus wel wat Bella bedoelde, de slet! Maar een meisje mag toch wel een keertje een persoon irriteren? Dat is toch niet gelijk gemeen?...
OKÉ HOEZO HOOR IK NIEMAND JA ZEGGEN! Ohja ik doe dit allemaal in mijn hoofd.. Ik word met de dag gekker. Dit allemaal denk je terwijl je de kamer uitloopt met het spel. Twister spelen word echt gezellig. Grijnzend met die gedachte loop je naar de woonkamer. Zodra je de kamer inloopt kijkt Bella je grappig aan. Hmm volgens mij probeert ze me bang te maken met die blik.. Wat heeft zij veel rimpels zeg, en ook nog op die leeftijd! Arme meid.. Komop iedereen zeg dan arme meid! Rustig Scarlett, je praat tegen jezelf. Een van de eerste tekenen van gestoordheid. 'Misschien moet je wat normaler kijken Bella, die rimpels zijn zo echt zichtbaar.' zeg je met een zoete glimlach. Je ziet dat Tom probeert zijn lachen in te houden. Bella kijkt je gemeen aan -nouja poging tot gemeen- en grijnst dan. Ze loopt verleidelijk naar Tom en pakt hem vol op zijn bek. [dat wilde ik graag typen =x] 'Uhmm, oké kunnen we nu beginnen?' Tom duwt Bella van zich af en grijnst dan naar jou. 'Even iets doen.' En daarna loopt hij naar de gang.
Bella Pov:
Je kijkt hoe Tom de kamer uitloopt. Als hij de kamer uit is wend je je blik af naar Scarlett. Waarom zie ik dat nou inhemelsnaam als een bedreiging? Ik bedoel kijk nou hoe ze eruit ziet Minachtend kijk je haar aan. Als ze ziet dat je naar haar kijkt lacht ze lief naar je. 'Schijnheilig kind.'zeg je. 'Wat?' zegt ze verbaasd terug. 'Je hoorde het wel ik zei schijnheilig kind, als jij denkt dat Tom op zo iemand als jou zal vallen heb je het goed mis. Tom herkent sletjes van 10 meter afstand.' 'Ja dat weet ik, daarom date hij jou.' Wat heeft dit kind het lef mij een slet te noemen BITCH . 'Noem jij mij nou een slet?' vraag je kalm. 'Nou even denken.', ze denkt nep na, 'Ja ik noem jou een slet.', zegt ze met een glimlach. 'It takes one to know one.', kaats je terug. 'Ik zou het met je eens zijn, maar aangezien zelfs baby's zien dat je een slet bent, telt dat zinnetje in dit geval niet.' 'Wat maakt het uit? Tom zal toch nooit jou over mij kiezen.' 'Dat zullen we wel een zien.', zegt ze vals en daarna staat Scarlett op en loopt ze de kamer uit.
BITCH
Reageer (1)
oehh bitchfiGhtt ^^
1 decennium geledensnel verderr:D
xxx