13.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (19)
Ik weet hoe het is, ik faal ook heel erg hard in economie!
1 decennium geledenMaar echt super verhaal dit <3 snel verder
Dan mag je toch nog wel examen doen? Nouja, succes verder. En dat laatste stukje hoofdstuk is echt spannend!
1 decennium geledenSuper stukje!!
1 decennium geledenEn k*t van die 1.8
Mijn reactie toen ik zag dat je een nieuw hoofdstuk had gepost was letterlijk: 'YES!'
1 decennium geledenEn dat denk ik nu nog steeds want jeeeeeej, dit was echt weer een superhoofdstuk! Echt, ik begin steeds meer van jouw verhaal te houden, het is ZO goed! Het behoort zeker absoluut zonder twijfel tot mijn favoriete story's, en dat wil eigenlijk best wat zeggen als je kijkt naar het aantal abonnementen dat ik heb hahahah
Maar echt, je schrijft zo mooi, ik blijf echt doorlezen en doorlezen en doorlezen en nouja, dan is het hoofdstuk afgelopen
Maar ik wacht dus vol smart (wauw wat een uitdrukking hahaa) op een nieuw hoofdstuk want ze zijn allemaal geweldig. Super!
En neeee, niet bang zijn. Ik weet dat economie een rotvak is en dat het ontzettend lastig is. Maar je kunt hem vast wel herkansen toch? En dan ga je heeeel goed leren, en heel veel test-je-zelf's maken, en eventueel bijles vragen of zoiets, en dan ga je een heel hoog cijfer halen. En dan mag je examen doen! Ik weet dat ik makkelijk praten heb als een buitenstaander, maar ik geloof in je en weet zeker dat je het kunt, want als je eenmaal HAVO-5 hebt gehaald kun je dit ook!
Sorry voor deze schoolpeptalk, maar mijn conclusie voor jouw school is: zet 'm op! Maar stress niet teveel, want meer dan je best doen kun je niet (:
En mijn conclusie voor jouw verhaal is: dit verhaal is gewoon geweldig awesome fantastisch super niet normaal goed!
Xxxx