Foto bij Jake T Austin

"Jake, where are you taking me?" Lach ik terwijl zijn warme handen nog steeds mijn ogen bedekken. Ik hoor z'n lach vlak achter me, zijn lichaam tegen me aan terwijl hij me langzaam stuurt. "I'm not gonna tell you, trust me on this one.." Lacht hij weer. "I remember when you took me to see a suprise, and I ended up stepping in a big pile of dog poo Jake.." Lach ik. "Come on, we were 4 years old, I was just a little boy trying to have a good laugh with his best friend." Ik hoor onze voetstappen galmen en plots voel ik dat we in een lift stappen. "This is getting weirder and weirder.. Where the hell are we going? Shouldn't we get back to the party?" Jake lacht nog eens. Zijn heerlijke aanstekelijke lach die, ondanks z'n beroemdheid, nooit was veranderd. Niets aan hem was veranderd.. We waren nog altijd beste vrienden. Sinds de dag dat we naast elkaar kwamen wonen.. Het was dan ook echt even wennen toen hij naar het centrum van LA verhuisde. Van al dat geld dat hij met acteren verdiende kon hij er op z'n 14e al een mega groot huis aan het strand van kopen. Ik kom er vaak. Je kunt het bijna mijn tweede huis noemen. Zeker omdat ik me thuis niet echt fijn voel. Mijn vader en moeder hebben al een lange tijd constant ruzie en Jake is altijd bereid me op te vrolijken. Zijn ouders zijn ook echt schatjes. Ik ben altijd welkom bij hun thuis. Het was met de fiets maar een kwartiertje fietsen. Ik word uit mijn gedachten gerukt door het belletje van de lift. Langzaam openen de deuren en samen schuifelen we weer door. "Keep your eyes closed.." Zegt hij zegt terwijl hij z'n handen van mijn ogen afhaalt. Zoals hij zei hield ik ze dicht terwijl ik hoorde hoe hij een zwarte deur opende. Een koude bries waait in mijn gezicht waardoor ik glimlach en diep in adem. Dit soort kleine momenten in je leven moet je leren waarderen. Frisse lucht of een lik van een jong katje, of dat gevoel dat je krijg wanneer je met blote voeten door het gras loopt of als je net naar beneden stort in de meest heftige achtbaan die je je kan voorstellen.. "We're almost there.." Fluistert hij terwijl hij me nog iets verder stuurt. "Let me see it already Jake!" Lach ik en plaats mijn handen op de zijne om ze van m'n ogen af te halen. Wanneer ik m'n ogen open valt mijn mond open. We kijken uit over heel L.A. Je ziet zelfs Santa Monica. De kleine lampjes zorgen er voor dat de stad compleet op licht. "Well?" Vraagt hij nieuwsgierig terwijl hij nog achter me staat. "This is amazing!" Giechel ik van blijdschap, terwijl ik me omdraai. Nu staan we met ons gezicht naar elkaar toe, dicht tegen elkaar aan. Mijn rug tegen de halve muur die het dak en de afgrond van elkaar scheidt. Even kijken we in elkaars ogen tot ik plots een bekend gevoel krijg in m'n buik. Snel kijk ik naar z'n lippen, die zich tot een perfecte glimlach hebben gekruld, en terug. "I.." Stotter ik terwijl ik snel de andere kant op kijk. "You what.." Zegt hij zacht. Het enige wat ik kan doen is glimlachen. "I don't know what to say, I mean we're here together and there's L.A. behind us and there's all this stuff going on I mean I-" Zoals gewoonlijk begin ik weer te ratelen, zoals ik altijd deed als ik nerveus was, maar dit keer werd ik onderbroken. Ik zag hoe Jake grinnikte en meteen duwt hij z'n lippen op de mijne. Ik wilde hem van me af duwen en wegrennen. Dit kan niet, we zijn beste vrienden.. Maar toch voelde het goed. Het was iets wat ik al zo lang wilde, alleen wist ik het zelf niet. Ik blijf verstijfd staan en na een seconde of 3 haalt Jake geschrokken zijn lippen van de mijne. "I- I'm sorry.." Stottert hij en wil een stap achteruit doen wanneer ik hem nog net op tijd kan tegen houden. "Don't stop.." Zeg ik zacht een beetje binnensmonds waarna ik verlegen glimlach. Ik zie hoe hij me verward aankijkt, maar als ik hem weer dichterbij trek lacht hij. Gently pakt hij mijn kin om hem omhoog te duwen en zacht z'n lippen op de mijne te drukken. Dit keer sla ik mijn armen om hem heen terwijl ik voel hoe hij glimlacht. Er gebeurde zó veel tegelijk.. De carrière van Jake, de scheiding van m'n ouders en nu dit.. Je zou denken dat ik het niet aan kan, but I couldn't be happier right now. It's the way it should be. I'm in love with my best friend, and I don't even care!

Reageer (3)

  • xonething

    Ahwww <3
    xoxo

    1 decennium geleden
  • Quilan

    Waaaauw ik hou er van! - pinkt traantje weg- ik voelde zoveel kriebels in mijn buik!
    jaa one shots zijn echt iets voor jou -klapt in handjes-
    kan niet wachten op de volgende!

    1 decennium geleden
  • Marisxx

    Zo veeel liefde voor jouw schrijfstijl! You have so much talent, hun! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen