Hylketjeuhx
http://www.youtube.com/watch?v=-kE3O1q_eXM&feature=youtu.be
Rahjesh
ik was snel afgeleid.het was een beetje saai om naar te luisteren vond ik zelf. je stem vind ik mooi. en ik vind ook dat je beter een ander liedje kon kiezen die beter bij je pasten. bijvoorbeeld somieone like you van adele
Cijfer: 6
Cooper
Beoordeling hylketjeuhx
De timing klopte niet helemaal , evenals de melodie die op sommige momenten ook verkeerd was.
Ik denk dat dat voor haar beter was gegaan als ze er een instrumentale versie achter had gezet. Dat was natuurlijk niet verplicht, maar ik denk dat ze dan beter had geweten wanneer ze in moest zetten, aangezien ze nu vaak of te vroeg, of te laat inzette.
Ook zat ze qua toonhoogte er vaak naast.
Verder vind ik haar zeker geen slechte stem hebben maar wil ik wel zeggen dat ze de volgende keer meer op haar timing en op de melodie moet letten. Zoals ik al eerder zei raad ik haar aan om er een instrumentale versie achter te zetten, of desnoods het originele liedje zacht aan zetten zodat ze beter weet wanneer ze in moet zetten. Ook zou ze kunnen oefenen op toonhoogtes, door bijvoorbeeld op een piano of keyboard, of desnoods zo'n virtuele piano die je kunt downloaden voor op de computer , de noten proberen na te zingen op bijv. de letter O of A.
Ik bedoel het niet als ontmoediging, want zoals ik al zei heeft ze zeker geen slechte stem, maar er zijn hier en daar wat dingetjes waar ze iets op moet oefenen. Verder heb ik op haar ademhaling trouwens bijna niks aan te merken. Op de meeste stukken had ze dat gewoon goed voor elkaar en ademde ze netjes tussen de zinnen in. Ook had ze die 'versieringen' bij de lange noten gewoon goed.
Zoals bij 'We could have had it all'. 'Rolling in the deep' En er zijn wel meer voorbeelden te noemen. Daar heb ik niks op aan te merken.
Ik vond het liedje een goede keus afgaande op de opdracht. Het is inderdaad een krachtig liedje waar je mensen mee kunt raken, maar ik vind het jammer dat ze daar niet meer mee gedaan heeft. Ze had veel meer emotie kunnen tonen.
Ik werd niet echt 'gegrepen' door wat ze zong.
Als cijfer ga ik haar een 5.8 geven.
Zoals ik al zei bedoel ik dit niet ontmoedigend maar het komt vooral doordat ik persoonlijk vind dat de opdracht niet goed is uitgevoerd. Ik hoorde niet echt emotie terug in haar zang, terwijl dat juist de opdracht was.
HurtedHeart:
Je hebt opzich wel een mooie stem, maar omdat je te snel gaat qua melodie hoor je daar niet te veel van. Ik kan je een goede tip geven. Doe er een melodie onder. Ik bedoel daarmee da je een karaoke versie van het liedje gebruikt. Dat is handig en kan je beter bij de melodie komen. Ik gebruik dat namelijk altijd bij Covers. Je had ook langere noten aan kunnen houden.
Cijfer: 6,5
NeverEnough
Zeer fijne stem & goede uitspraak. Het liep hier en daar een beetje de mist in qua toonsoort. Dat je bijvoorbeeld de verkeerde octaaf nam, van het couplet naar het refrein. Het was niet heel storend want je verbeterde je eigenlijk gelijk daarna weer. Ik denk dat het een stuk zou helpen als je er een karaoke of instrumentale versie bij had. Ookal zet je deze heel zacht, je zal merken dat het je door het liedje heen zal helpen. Zodat er minder foutjes zullen worden gemaakt.
Cijfer: 8,2
Er zijn nog geen reacties.