Ik zeg gedag tegen Nagato-sensei en loop met mijn klas door naar de gymzaal..yueh¬¬.

Na schooltijd loop ik over het schoolplein heen, naar de poort op weg naar Nagato's huis. Gelukkig woonde Nagato-sensei niet zo heel ver van school af, kuch. Normaal wachtte hij tot ik uit was en dan kon ik met hem meerijden, maar hij had nu niet veel uren op school. Ergens in de verte hoor ik een motor aan komen en dan een toeter. Ik schrik en draai me om. Even tuur ik maar merk dan dat het Hidan is die op zijn motor aankomt. Hij stopt langs me en zet de motor uit. 'Je moet nog ver lopen he?' Grijnst hij naar me. Grommend steek ik mijn tong uit maar knik dan zuchtend. 'Nou, als je snel bent en op stapt heb je mazzel.' Plaagt hij terwijl hij de motor weer start. Zonder me te bedenken spring ik achter op. 'Maar ik heb geen helm!' Roep ik boven het geluid uit. 'Dan zul je me moeten vast houden en hopen dat we niet vallen.' Lacht Hidan en trekt flink op. Snel sla ik mijn armen om zijn lichaam heen en sluit mijn ogen, die ik na een tijdje toch open en rond kijk.

Reageer (1)

  • animevampire

    xDxDxDxDxDxDxDxD(H)(H)(H)
    heb geen inspiratie voor reactie(nerd)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen