Aflevering 1 Gevarenzone
Het is 7 uur s'ochtends en het park is nog gesloten maar Erik en Louise staan al klaar om de gevarenzone te spelen. 'Welkom Erik en Louise bij de gevarenzone straks moet 1 van jullie terug naar huis. Ik ga het spel uitleggen We staan hier op de main stage s'avonds wordt de avondshow getoond. Maar nu is het park gesloten en is er nog niemand. Aan het begin van het park staan 10 disney figuren elke uit een andere film of verhaal. Ik geef een hind dan ren je er naar toe en neem je de figuur mee naar het podium ja meenemen hij kan lopen. De persoon die er als eerste 3 heeft wint en hoeft niet naar huis.
Hier komt de eerste hind: Zij is een heldin en haar familie ook'. Erik en Louise rende naar het Disneyland Railroad station en zagen 5 personen staan. Erik was als eerste en nam Elastigirl mee van the Incredibles. Het was goed het stond 1-0. De 2e hind was: 1 van de 7. Deze had Louise goed want ze nam Grumpy mee, 1 van de 7 dwergen uit Sneeuwitje. Het stond 1-1 later werd het 2-2 omdat Louise Ratatouilie had meegenomen en Erik Rapunzel. De laatste hind was: Val van een ravijn. Ze rende ze waren snel uitgeput maar Louise kwam er als eerste aan. Ze nam Mustafa mee. En dat was goed Louise won en zat in aflevering 2. Helaas Erik moet naar huis.
'Helaas Erik jij stapt straks op het vliegtuig naar Berlijn wat vind je daarvan'. 'Heel jammer ik had graag het park nog meer willen testen voor mijn kinderen maar dat zit er niet in'. Hij nam afscheid van Louise en werd begeleid door Mickey en Minnie naar de uitgang.
Reageer (1)
snel verder hij is super <3 XxX
1 decennium geleden