Nahini,Pieter-Bas,Fleur,Sofia en Marcello hadden net een kijkje achter de schermen gekregen ze liepen weer terug naar het kasteel waar Marc een verrasing had.
'Kandidaten net hebben jullie een intressante achter de schermen kijkje gehad. Nu heb ik iets leuks, ik ga vragen stellen over dat tripje en degene die als laatste overblijft wint een geheim, een geheim dat je kan helpen bij de volgende opdrachten.
Het werkt als volgt ik stel een vraag,jullie vullen het antwoord in op het bordje degene die het fout heeft ligt eruit. Ik wens jullie veel succes'.

'De eerste vraag is als volgt: Van welk disneyfiguur is het kasteel in bezit'. Dat was een makkelijke vraag, Fleur,Sofia,Marcello en Nahini hadden Doornroosje, Pieter-Bas had als enigste Assepoetser. 'Doornroosje was het goede antwoord, helaas Pieter-Bas jij doet niet meer mee'. 'Vraag 2: Wie stond er bij Mickey's Magische Jaar helemaal bovenaan het kasteel'. Fleur had Peter-Pan staan, Nahini en Marcello: Tinkerbell. En Sofia: Mickey Mouse. 'Het goede antwoord is Tinkerbell. Sofia en Fleur helaas. Nahini en Marcello ik stel nu een benaderingsvraag. Degene die het dichtsbij zit wint. Vraag 3: Hoeveel medewerkers werken er in Disneyland Parijs'. Nahini dacht goed na en schreef een antwoord op. Marcello schudde zijn hoofd en vulde maar wat in. Nahini kwam met het antwoord: 1643 en Marcello met 14.250.
'Het goede antwoord is............... 14.500 dat betekent dat Marcello het geheim te horen krijgt'. Nahini felicteerde hem. 'Marcello wil je met mij meekomen ik ga je wat laten zien'. Marc en Marcello liep naar Frontierland en liepen direct naar links. 'Als je snel in Main Street wilt zijn hoef je nou niet meer helemaal via de main stage want hier is een sluiproute hier bespaar je 5 minuten als je normaal loopt'. Marcello was erg blij vooraal omdat hij geen atleet was.

In de volgende aflevering spelen Erik en Louise de gevarenzone wie van hun stapt op het vliegtuig naar huis en verlaat Expeditie Disneyland als eerste we zien het in de volgende aflevering.

Alle feiten die hier genoemd worden zijn ECHT WAAR en dus NIET verzonnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen