Just go!
Ik liep stilletjes de trap af. 'Ik kan gewoon niet, oké!' snauwde Paul met een gedempte stem. Ik fronste. Tegen wie zou hij het hebben? Ik stond net onderaan de trap toen hij ophing. Ik liep naar hem toe en legde mijn handen op zijn gespannen schouders. Ik gaf hem een vlinderzacht kusje in zijn nek. Zijn schouders ontspande lichtjes en hij draaide zich om. 'Hé schatje. Hoe lang sta je daar al?' Ik glimlachte . 'Lang genoeg.' Hij grinnikte. 'Wie was dat?' vroeg ik plotseling serieus. 'Jared.' antwoordde hij kortaf. Hij beende snel weg naar de keuken. 'Paul, wat is er?' Ik liep vlug achter hem aan. 'Gewoon, ruzie met Sam.' zei hij zacht. 'Oh, liefje. Gaat het wel?' Ik wist heus wel dat ruzie met Sam, ruzie met de hele roedel was. En ik had zo'n vermoeden dat ik het probleem was. Hij haalde zijn schouders op. Ik kuste hem op zijn lippen. 'Hmmm.' Was zijn reactie. Ik grinnikte. Hij gaf een kusje in mijn nek en ik kreunde. Met een hand op mijn achterhoofd en een op mijn onderrug drukte Paul me dichter tegen hem aan. Mijn handen gingen door zijn haar. Zijn handen gleden onder mijn shirt. Toen klopte iemand op de deur. Paul kreunde geïrriteerd. Zijn voorhoofd rustte tegen het mijne. Er werd nog eens geklopt. Paul zuchtte luid en liep naar de deur. Ik sjokte langzaam achter hem aan. 'Wat moet je?' snauwde Paul. 'Nou zeg, wat ben jij chagerijnig.' Dat was Jared. Ik kwam de hoek omgelopen en toen Jared mijn warige haar en mijn scheef zittende shirt zag, begreep hij het. 'Ow.' 'Ja, ow.' Zei ik bevestigend. Paul grinnikte en sloeg zijn arm om mijn middel. 'Dus, wat moet je?' vroeg hij plotseling weer boos. 'Ik moest je komen halen van Sam.''Nou, ik kom niet.' zei hij bot. 'Paul, misschien moet je toch maar gaan.' zei ik voorzichtig. 'Wat!' ik kromp in een van zijn schreeuw. 'Ooh, sorry.' zei hij. Ik glimlachte. 'Ik moet toch nog wat schoonmaken en dan maak ik ook iets lekkers voor vanavond.' 'Ik weet niet hoor..' zei hij. Ik kuste hem op zijn neus. 'Kom op, ga nou! Maar wel op tijd zijn voor het eten!!' Ik duwde hem de deur uit en zwaaide nog even. Hij liep de bossen in, maar draaide zich nog één keer om. Ik gaf hem een handkusje. Hij glimlachte en draaide zich weer terug om.
Reageer (5)
oke beetje laat maar ik had geen internet die avond en ik was het vergeten:$
1 decennium geledendus hier is mijn reactiexD
snel verder
ooooh zo lief
1 decennium geledenzo sgijt! ze mogen geen ruzie hebben om haar! ;o
snel verder!!
nou het is voornamelijk overwat er in het vorige hoofdstuk is gebeurd..
1 decennium geledenEn omdat ze een vamp is;)
omdat ze een vamp is duh(N)
1 decennium geledenwaarom zouden ze ruzie hebben om haar??
1 decennium geleden