haai ^^
het was echt moeilijk om een vervolg te maken op het eerste hoofdstuk, dus nu ga ik het anders schrijven.
dit stuk is vanuit romeo:

Ik lig trillend in bed. Het is half vier, ik had een nachtmerrie....
Het was vreselijk... Ik droomde dat iemand Strify iets aan wou doen, míjn Strify!
Maar dat was een droom. In het echte leven komt niemand aan Strify, daar zorg ik wel voor.
Twijfelend sta ik op, en ga aan Strify's bed zitten.
'Strify?' fluister ik.
Hij draait zich om. Zijn mondhoeken krullen omhoog en hij zegt: 'Ja?'
'Ik kan niet slapen.'
Strify schuift opzij en zegt: 'Kom je bij mij liggen?'
Ik voel me van top tot teen tintelen, ik moet lachen van de zenuwen en kan wel gillen van geluk.
Ik snak naar adem om 'Ja!' te zeggen, maar het gaat niet.
Dus ik besluit om maar gewoon te gaan liggen.
Ik voel Strify's warme adem in mijn nek en sluit mijn ogen. Dit voelt fijn, vertrouwd.
Ik weet niet waarom ik altijd heb gezegd, dat ik hetero was. Ik denk dat ik biseksueel ben, want ik ben nu toch echt smoorverliefd op een jongen....
Even later voel ik Strify's arm om mijn middel. Ik draai me om, Strify's gezicht raakt de mijne nog net niet.
Ik grijns naar hem, hij grijnst terug.
Het is donker, maar ik zie Strify wel naast me liggen. Zijn haren hangen een beetje voor zijn gezicht, maar ik zie zijn mooie ogen en zijn leuke lach.
Ik kan mezelf niet tegenhouden, en sla mijn arm nu ook om zijn middel. In deze houding vallen we samen in slaap...

Reageer (3)

  • EvilCupcake

    oké ben benieuwd ga verder lezen en duim dat het bedcest is

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super

    1 decennium geleden
  • Tragically

    ahh, verder(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen