A Day In French || 007
Niall lag kennelijk nog steeds in zijn bed en ik had ondertussen mijn ontbijt op. Er kwam een jongen de kamer binnenzetten. Hij had bruin krullend haar en groene ogen. Hij zag er erg schattig uit. Hij wreef even in zijn ogen en zag mij toen zitten. "ow.. hallo. " zei hij, een beetje verbaasd. Hij gaf me een hand. "Ik ben Harry. En jij?" hij glimlachte. "Ik ben Samantha, zeg maar Sam als je dat wilt. Ik.. euh.. " oke hoe moest ik nou uitleggen wat ik hier deed. "Ze is Niall's vriendin." zei Danielle. Ik gaf haar een kwade blik. "Ow echt? Oke, ik wist niet dat Niall een vriendin had. Nouja, welkom in dit huis!" zei hij vrolijk en hij ging aan tafel zitten.
Nog geen 10 minuten later kwam er nog een jongen binnen. Hij had zwart haar met een kuif. Hij had geen shirt aan en ik werd een beetje afgeleid door zijn strakke buik. Hij merkte me op en kwam naar me toe. Hij schudde mijn hand. "Hoi, ik ben Zayn." "Ik ben Samantha, zeg maar Sam." zei ik. "Ze is Niall's vriendin." zei Danielle nog een keer. Ik keek haar teleurgesteld aan. Ik was helemaal niet zijn vriendin, of wel? Er kwam nog een jongen aanlopen, dit keer was het Louis. Ik stelde me weer voor. Toen zat de ontbijttafel weer vol met mensen. Ik schonk mezelf nog een glas melk in. "Zeg waar is die jongen eigenlijk? Ligt hij nog in bed?" Harry kijkt me aan. "Ik knik en neem een slok." Ik tikte een beetje met mijn vingers op tafel. Niall kwam binnenlopen. Ik lachte, hij zag er zo schattig uit! "Goedemorgen!" zei hij half vrolijk. Hij ging naast me aan tafel zitten en begon een broodje te smeren. Hij draaide zijn hoofd en gaf me een zacht vlinderkusje op mijn wang. Ik hoorde wat Awh geluiden en begon te blozen. Ik keek naar mijn lege bord. "Heeft iemand nog een leuk idee om in dit mooie Frankrijk te gaan doen?" vroeg Liam. "We kunnen.. misschien wat van de stad gaan bekijken." probeerde Zayn. "Slim plan, en Samantha kan onze gids zijn, die kent Parijs op haar duimpje, toch?" zei Liam. Ik knikte weer. "jahoor, ik wil jullie wel rondleiden door Parijs." ik glimlachte lief. Even later was iedereen klaar en Harry en Louis begonnen de tafel af te ruimen. Danielle en Liam hadden zich samen op de bank genesteld en Zayn had zelf een bank uitgezocht om op te liggen. Ik keek Niall aan. Het werd stil. Niall knipoogde naar me en stond op. "Oke, over 3 kwartier gaan we weg dus moet iedereen klaar zijn!" schreeuwde hij door het huis. Ik ging ook staan. "Doen jullie dat altijd zo?" vroeg ik lachend. "Ja, dat moet wel, anders luistert er nooit iemand hier." Ik was verder klaar en Niall ook dus gingen we samen op de bank zitten. Liam, Zayn en Danielle stonden net op om zich klaar te gaan maken dus waren we alleen in de kamer.
Reageer (2)
Misschien kunnen ze in de avond naar de Notre Dame gaan, dan zijn er altijd straat artiesten ..? Ik was er een keer en toen gingen een paar mensen met vuur allemaal dingen doen Oh en er lopen ook altijd mensen rond die je dingen proberen aan te smeren, ze stinken hahah
1 decennium geledenMaar leuk stukje!! Nu weer verder please:D
oooohhh, snel verder<3
1 decennium geleden