Foto bij 4.3

Amy Fleming

Toen ik richting de beek stapte met Spartan zag ik verschillende kleding stukken langs de rand van het bos liggen. " Ho, maar. " Zei ik tegen Spartan en ik stapte af om elk kleding stuk op te raken. " Shit ! Dit is het shirt van Liam. " Met grote ogen bekeek ik het shirt en zag dat er grote gaten in zatten. Ik stapte weer op Spartan en spoorde hem gelijk aan en reed naar de beek. " OPA !? " Riep ik toen ik bij de beek aan kwam. " AMY ! HIER ! " Hij bleef roepen, dus volgde ik het geluid en zag zijn paard aan de boom vastgeknoopt zitten. " Maak Spartan vast. " Zei hij haastig. Ik deed wat hij zei en hield het shirt in mijn handen. Wat is er met hem gebeurt ? Wat is er überhaupt met hen beide gebeurt ? " Opa, hoe wist je dat je deze kant op moest ? " Ik keek hem aan, maar hij schudde zijn hoofd. " Jij blijft bij de beek, ik ga het bos in zoeken. " Ik knikte en ging langs de rand van het water lopen. Ik liep stroom af waarts en keek overal op de grond en in de verte, maar ik zag niks. " HELP ! " Hoorde ik van veraf. Ik kon er niet uit maken wie het was, die schreeuwde. " BLIJF SCHREEUWEN " Riep ik, in geen richting bijzonder. " HELP ! " Hoorde ik weer en liep de richting in van het geluid. " HELP !" Hoorde ik weer en merkte dat het geluid ergens uit de bosjes vandaan kwam. " Blijf roepen. " Mompelde ik in mezelf. " HELP !" Hoorde ik weer. Ik duwde een struik aan de kant en zag een plas bloed liggen. Ik versnelde mijn pas en volgde het bloed, waar ik iemand zag liggen. Liam. " Shit, Liam. " Zijn hoofd bloedde en hij keek volgens mij heel wazig voor me uit. " Help me. " Zei hij kreunend. Ik trok hem omhoog en sloeg zijn arm om mijn schouder. " Kun je lopen ? " Hij schudde zijn hoofd. Hij zakte bijna weer door zijn benen, maar ik hield hem staande. " Op mijn rug. " Hij keek me grote ogen aan en schudde zijn hoofd. " Nee. " " Ja. " Zei ik serieus tegen hem. Hij merkte dat deze discussie onnodig was en klom voorzichtig met mijn hulp op mijn rug. Toen hij op mijn rug zat hield ik hem vast en hij had zijn armen rondom mijn nek geslagen. Ik duwde de struik met mijn voet aan de kant en ging weer langs de beek terug lopen. " Wat is er precies gebeurt ? " Vroeg ik voorzichtig aan Liam, terwijl ik me concentreerde op de weg naar de paarden. " Ik weet het niet meer. " Zei hij en ik merkte dat hij zo in huilen uit kon barsten. " Ssst. " Zei ik en versnelde mijn pas. " Amy, zet mij maar neer, ik ben veel te zwaar. " Ik schudde mijn hoofd en liep stevig door. " Je bent niet zwaar. Ik ga je hier niet laten liggen. " Zei ik tegen hem. In de verte zag ik een gedaante mijn richting uit lopen. " OPA ! " Riep ik naar hem en zag hem naar mij op kijken.

--
Sorry voor het lange niet schrijven.. Het spijt me echt, ik ga het goed maken ik ga zo gelijk weer verder schrijven zodat ik vanavond nog wat kan activeren en misschien weer elke dag van de week wel weer een stukje. En ik had een vraagje, heeft iemand een camera van Canon of Nikkon die goed kan filmen en goede foto's kan maken ? haha, ik kan er zelf nog geen vinden. Oh en is het nog wel leuk ? Reacties ?

Reageer (6)

  • Emmaax

    Je verhaal is echt super (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen