A Day In French || 005
Een paar minuten later zaten we in de zaal. Ik zat in het midden,links naast me zat Danielle. Daarnaast zat Liam en rechts naast me zat Niall. Ik voelde me een beetje ongemakkelijk, hij zat best dicht naast me nu. Ik moest denken aan wat er een paar dagen geleden gebeurde, op de Eiffeltoren. Ik liet mijn gedachtes de vrije loop totdat ik een stomp van links kreeg. Danielle wees naar het scherm: de film begon. Ik keek naar het scherm. Tussendoor gaf ik wat korte blikken aan Niall, die naar het scherm keek en soms wat popcorn at.
(NIALL POV)
Ik voelde me een beetje schuldig. Ik wist alleen niet zo goed waarom. Waarschijnlijk omdat ik zo lullig tegen haar deed, de eerste keer dat ik haar zag. Ik zei keihard nee in haar gezicht en ik was gemeen tegen haar. Tussen de film door keek ik een paar keer naar haar. Ze was mooi, ze was prachtig. Ik voelde vlinder fladderen. Ik bleef haar even aankijken en schoof een stukje dichter naar haar op.
(SAMANTHA POV)
Ik zag dat Niall naar me bleef keken. Plots voelde ik 2 zachte lippen op die van mij. Ik sloot mijn ogen en zoende terug. We zoenden tot het einde van de film, en schrokken toen de lichten weer aangingen. Snel stopten we. Ik zag Niall met een lieve glimlach naar me kijken. Ik kon wel juichen en springen van geluk! We stonden alle 4 tegelijk op. Danielle en Liam liepen innig naast elkaar de bioscoop uit, hand in hand. Ik liep naast Niall en bloosde een beetje. Ik keek naar de grond. Liam en Danielle liepen zo door tot het einde van de straat totdat ze merkten dat Niall en ik helemaal niet achter ze aanliepen. "Zeg, komen jullie nog? Tortelduifjes.." zei ze speels. "Ga maar, wij komen zo wel." zei Niall. Maar we kwamen helemaal niet...
Er zijn nog geen reacties.