A Day In French || 004
ps: sorry dat het misschien een kort stukje is maar volgens mij ben ik een beetje inspiratieloos ofzo...
Het was de volgende dag. Ik had een mooi jurkje aangetrokken en in het huis mijn haar wat mooier gedaan. Ik stond voor de bioscoop waar we hadden afgesproken. Al gauw zag ik 3 schimmen in de verte. Ééntje viel me al direct op: Niall. Hij had een mooi shirt aan met een chino eronder. Hij droeg blauwe sneakers. Hij zag er echt sexy uit. Even later viel ook Danielle me op. De andere jongen was vast haar vriend Liam. Ze kwamen steeds dichterbij en ik zei ze gedag. Niall draaide zich om en duwde Danielle even naar achter.
(let op; Niall pov (al weet ik niet wat pov betekent xd))
Ik duw Danielle weg en ga dicht bij haar staan. "Wat doe je nou? Waarom heb je niet gezegt dat je HAAR had gevraagt!" ik kijk haar kwaad aan. "Rustig maar, vind je het zo erg? Ik dacht dat je haar misschien wel leuk vond. " ze keek me speels aan. Ik zuchte even. "Goed, ik zal blijven, maar ik vind haar NIET leuk! Snap je dat?!" ik keek kwaad. Danielle suste me. "Rustig.. ik snap het." Ik draaide me weer om en liep terug naar Liam en Samantha. Danielle kwam achter me aan. Ondertussen hadden Liam en Samantha zich al aan elkaar voorgesteld. Ik bekeek haar even. Ze zag er best leuk uit, ze had een mooi jurkje aan en haar haar was opgestoken. Ik beet even op mijn lip. "Hoi," zei ik droog en ik glimlachte even. Ze groette me terug. Een stilte viel tussen ons. "Nou, zullen we dan maar naar binnen gaan?" zei Danielle om de stilte te onderbreken. Allebei knikten we, we keken elkaar nog steeds aan. Liam sloeg ondertussen een arm om Danielle heen en met z'n 4en liepen we naar binnen.
Reageer (1)
pov betekent point of view (:
1 decennium geledenLeuk verhaal btw! <3