Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • singaxx

    het was echtr super in Engeland, en ik ben verliefd op de starbucks daar(H) En ik ben zo blij dat er in Utrecht ookstarbucks is want ik ga 5 mei naar Utrecht :) eb er echt zo'n zin in. En door Engeland is er weer wat aparts gebeurd xd En 9k had een langere recatie beloofd dus ja.. Oke het was heel vaag dit verhaal gaat over jongens in een klas hoger dan mij.. Ze waren ook mee naar Engeland en toen liep ik een keer door de gang, Mina liep een eindje voor me.. Mina liep gewoon langs de jongens zonder dat de jongens het erg vinden, liep ik er langs, beginnen al die jongs met hun kont tegen mij aan te dansen, dat was bestwe vaag. En later zat ik op Mina's bed, wee deelden een akamer samen met nog een paar. En toen kwamen die jongens weer en die gingen met hun kont bij mijn hoofd dansen en eentje kwam met zijn kont bijna in mijn gezicht dus wou ik die kont weg duwen maar ik sloeg er op, iplaats van weg.. En nu zeggen ze zulke dingen van: Aansteeklont aantsteek lont Singa die sloeg Floris op zijn kont... (floris is de naam van de jongen..) het is best beschamend en ook heel erg dom.. Nou ja dit is al langer..
    Je schrijft super!!

    xxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen