Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (41)

  • Smexy

    Ik vindt dit echt een prachtig verhaal. Ik ben soms gewoon woordloos en weet ik niet wat ik moet zeggen en ben ik in een soort trance. Ik hou van je verhaal en Olive heeft zoveel meegemaakt en ze is nog zo gelukkig..
    Ik zit hier gewoon met een grote glimlach op mijn gezicht en dat heb ik elke keer nadat ik je hoofdstukje gelezen heb.
    Elke keer als er staat "Niallsdropje heeft een hoofdstukje geschreven" wordt ik blij en weet ik gewoon dat er weer een perfect hoofdstukje aan staat te komen. Je bedankt ons voor de reacties en kudo's en alles. Maar wij willen jou bedanken voor dit prachtige verhaal. Dit verhaal is gewoon prachtig en er zit drama, verdriet, liefde en nog meer dingen in. Ik kan me hartstikke meeleven met Olive en dat is de bedoeling in een verhaal. Echt bedankt dat je met dit verhaal begonnen bent en nu weer snel verder gaan!! (flower)

    xx lufyou (H)

    1 decennium geleden
  • Leprechuan

    wat zijn ze toch schattig samen (H)

    1 decennium geleden
  • MxStylinson

    en ze zijn zo leeuk samen (H)
    ik word gewoon helemaal blij van dit verhaal (flower)
    xx

    1 decennium geleden
  • Nibbits

    Wauuww<33 heel snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • Daanique

    leukk!!
    zo schattig
    hop hop hop ik druk op kudoknop
    sorry, ben in kinderachtige buixD
    snel verder!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen